Cel mai tare recrutor evăr

E ăla de la Midocar Vitan, care a trecut chestia asta

printre cerinţele unui job.

Despre asta este vorba, stimaţi telespectatori (vorba lu’ amicu’ nostru comun, Paul). Limba, oricare ar fi ea, nu se mănâncă cu „la perfecţie”, ci cu coerenţă. (Da, bine, şi cu măsline, ştiu.)

 

Etichete:

17 Răspunsuri to “Cel mai tare recrutor evăr”

  1. neagrigore Says:

    din experienţa-mi proprie, pot să mărturisesc că sunt coerent în măsura în care mi se cer lucruri coerente, sper că am fost coerent pînă aici …

  2. VictorCh Says:

    Ar cam trebui „actualizat” ceasul blogului – eu la 15:22 citesc ceva publicat la 4:06 pm…

  3. diacritica Says:

    Norocu’ tău! 🙂

  4. VictorCh Says:

    Viitorul incepe azi

  5. Șasă cai frumoși Says:

    ceasurile e cam incoerente care este, ele

  6. Cârcotaşu Says:

    Bey, răilor, wordpress-u’ nu trece singur la ora de iarnă! :mrgreen:

  7. diacritica Says:

    Da, bre Cârcotaşe, ştim. Numa’ că io una nu-nţeleg ce atâta tevatură. Io ora nici n-o bag de samă, de obicei.

  8. Cârcotaşu Says:

    Nici io nu-nţeleg, d-aia le-am şi zis că-s răi!

  9. Cârcotaşu Says:

    Da’ că veni vorba de coerenţă, p-asta cum de n-ai băgat-o-n zeamă?
    -Familiaritate cu Social Media si alte metode de promovare online
    Asta vine ca un fel de ‘ai ‘te-n noroc bey, Social Media că noi ne tragem de şireturi, ce mama dracu’! 😯

  10. diacritica Says:

    p-asta cum de n-ai băgat-o-n zeamă?

    Ca să ai cu ce te băga şi tu în zeamă, evident.
    Vezi că mai sunt chestii de criticat în anunţul ăla.

  11. Rudolph Aspirant Says:

    Nu inteleg nemultumirea (daca era vorba de vreo nemultumire, si nu o lauda, si am inteles eu cumva, ca adesea, gresit).

    Mie, expresia respectiva mi se pare un criteriu de triaj-recrutare chiar OK, sintetizat destul de bine. Coerenta in vorbirea orala e buna pt. relatia cu potentialii clienti, iar cea scrisa pentru relatia cu seful, (pe care, la o adica poti sa-l ajuti si sa-si faca temele, daca e cumva nevoie).

  12. Rudolph Aspirant Says:

    P.S. scuze ca am scris „vorbire” in loc de „comunicare”, m-am grabit, impulsiv, tot ca de obicei…

  13. Cârcotaşu Says:

    Vezi că mai sunt chestii de criticat în anunţul ăla.

    Ştiu da’ nici io nu vreau să fiu exhaustiv 😯 , poate se mai bagă cineva. În zeamă, evident! 😆

  14. Cârcotaşu Says:

    Diacritica, te rog să mă scuzi, cred că e necesar a face o precizare referitoare la unul din comentatoriii tăi, destul de asidui. Am aşa, un dubiu, că nu l-ai fi citit, dar văzând toleranţa-ţi mare, am aşa o reţinere…. . Ce să zic, un avans:

    In rest, in limba romana, au fost doar diverse compromisuri despre care efectiv stiam ca nu aveau absolut nici un viitor, oricat de mult m-as fi straduit, si oricat de binevoitor, sau silitor, sau constiincios, sau sarguincios as fi fost, plus o fantezie sau doua, pe care le-am recunoscut ca atare si nici macar nu le-am dat curs…desi uneori ma intreb despre Eduard…dar ala, desi roman de origine, era deja pe jumatate american, si pe vremea aia mie emigrarea, si mai ales pentru motive romantice, mi se parea o aventura total imprudenta…in cazul meu personal…stiu ca in cazul altora poate reprezenta uneori o posibila solutie salvatoare.

    Nu-i nicio problemă pentru orientările lui, da’ omu’ ăsta-şi manifestă un oareş’care dispreţ pentru limba română, dar nu se abţine în a comenta acilea!
    E drept, pasajul de mai sus nu-i chiar aşa de edificator, da’ putem merge mult mai departe.

  15. diacritica Says:

    Io zic că, atâta vreme cât nu te atacă în vreun fel, să laşi în seama mea comentariile de pe blogul meu, aşa cum şi eu las în seama ta comentariile de pe blogul tău.

  16. Cârcotaşu Says:

    Da, ai dreptate, am reţinut, voi ţine cont.
    Când un comentariu de-al meu te deranjează nu mă formalizez dacă-l ştergi.
    Merci.

  17. Acru Says:

    Ar trebui ca respectiva condiţie, aceea a coerenţei minime, să fie impusă şi autorilor anunţurilor de recrutare. Midocar e un caz norocos pentru că nu caută…”transcriptori”.

Comentariile sunt închise.


