De văzut la Tulcea. Neapărat

Centrul Muzeal Eco-Turistic Delta Dunării.

E-n centru, la doi paşi de faleză şi de hotelul Delta şi de liceul meu, chiar în coasta arenei.
Incredibil de bine făcut.
Diorame deschise, în care-i iarbă adevărată, care miroase a iarbă şi a Dobrogea. Plus c-atunci când te-apropii încep să ciripească, piue, chirăie, mârâie şi în general să gălăgiască în felul lor diversele vietăţi pe care le vezi în diorama respectivă.
Oarece aspecte de viaţă lipovenească în Deltă, inclusiv reţeta de borş de peşte (da, după cum am tot zis, se acreşte cu oţet, cu nimic altceva!), colecţie de fluturi, libelule, gângănii, lilieci, pietroaie în care-a rămas urma scheletului peştiucului de acu’ 100 de milioane de ani.
Şi, desigur, acvariu – foarte mişto făcut.
Poze aici.

Nişte fonduri PHARE cheltuite cu foarte mare folos. Cre’ că pentru sait nu le-a mai rămas mare lucru. 🙂

Îmi doresc să fi văzut muzeul ăsta, aşa cum e el azi, când aveam 10 ani. Că muzeul Deltei era şi pe-atunci, dar nu era aşa.

E de văzut indiferent de vârstă, dar dacă vă nimeriţi cu copiii prin zonă, să-i duceţi neapărat!

3 Răspunsuri to “De văzut la Tulcea. Neapărat”

  1. Cerculeţ Says:

    Am fost, am fost! Am lucrat vreo două săptămîni în Tulcea şi-am fost la muzeu. E cum spui. E neapărat! 🙂

    Cerculeţ

  2. fina Says:

    Nasa, bors de peste cu apa de Dunare, da?

  3. george geacar Says:

    piue? nu se poate tocmai aci!

Comentariile sunt închise.


