Votat!

E referendum la Constanţa. Scrie pe toate gardurile, bannerele, ferestrele de autobuz (veţi vota la aceiaşi secţie ca la ultimele alegeri), posturile tv locale. Veniţi la vot şi votaţi NU, să nu se desfiinţeze sirecan judeţul nost’! Vrai să te judeci la Buzău? NU, desigur. Vrai să-ţi faci boletin la Focşani? NU, desigur! Vrai să te-nsori la Tulcea? NU! Vrai să divorţezi la Brăila? NU!

Ei iaca, io vreau. M-am dus să votez – că mă duc de fiecare dată – şi am zis DA. Aşa, de-a naibii, de-a-n contra lu’ Nicuşor Constantinescu, cari sper să-şi piarză scaunul.

Iar buletinul de vot arăta aşa:

Manipulare nesimţită. Vă spui io, care mă uit bine ce votez: orice-ai vrea tu să votezi când pleci de-acasă, după ce ceteşti întrebarea aia îţi merge mâna în jos, spre NU – că reflexul e de-a da cu pixu’ şi ştampila jos, la coada docomentului.

Iote, şi de-aia am votat eu DA. Că din ce-am văzut în două zile, campania aia fost de manipulare, nu de informare despre ce va să zică regionalizarea pentru constănţeanul de rând, ca să votezi în cunoştinţă de cauză.

Etichete:

6 răspunsuri to “Votat!”

  1. Costea Says:

    Nenea ăsta este un infractor.
    1. A fost surprins, la un moment dat, adormit la volanul autoturismului său, în timp ce aştepta, beat turtă, schimbarea culorii semaforului.

    2. Judeţul Constanţa a fost amanetat pentru 8, 6 miloane de euro în 2006, o sumă care a intrat în buzunarele umflatului.

    3. El şi Mazăre au o întragă reţea de hoţi ordinari în Constanţa.

  2. diacritica Says:

    Constanţa

    „Republica Mazăre” o cheamă de fapt.
    „Regiunea Mazăre” mai greu, deci prin urmare de aceea.

  3. dictaturajustitiei Says:

    Felicitări ! Din păcate, în această țară, poate peste tot în lume, puțini gândesc cu capul lor.

  4. george geacar Says:

    daca desfiintam judetele pt ca nu ne place pres de consiliu, atunci ar trebui desfiintat si jud dambovita, condus de mafia pdl, fosti profesori infractori sau fosti securisti. dar eu nu vreau desfiintarea judetelor, ci schimbarea prin vot a puterii!

  5. parvan Says:

    Pana la urma de ce vrei desfiintarea judetului Constanta?
    PS: am inteles ca-l urasti pe unu Nicusor si ca te-a influentat si textul dar nu pot sa cred ca astea-s motivele tale pentru desfiintarea judetului.

  6. diacritica Says:

    Ia să-nchidem noi comentariile acilişea, că unii chiar nu pricep despre ce-i vorba-n propoziţie. Şi ţiu s-o şi scrie.

Comentariile sunt închise.


