De ce sunt false rezultatele de la referendumul din 2007

Ştiţi că-n 2007 a fost referendum pro/contra demiterii lui Traian Băsescu, carile dacă era valid şi pro, acu’ nu mai aveam referendumul pro/contra judeţului Constanţa.

Deci io m-am gândit aşa.

Consiliul Judeţean Constanţa ‘ce că nu pune bază pe ăle 43,28 procente de prezenţă la vot, că cică-s mai puţini votanţi decât scrie în liste (bine, de ce nu ştie Consiliul Judeţean câţi locuitori cu drept de vot îşi au domiciliul în ograda lui – c-ar trebui să ştie şi noaptea în izmene – , asta e altăceva), aşa că aşteaptă rezultatele recensământului (Cuget Liber).

Bon.

Deci io zic că aceeaşi logică de bun-simţ trebuie aplicată şi în cazul referendumului din 2007. Că să nu-mi zică mie careva că în 2007 erau fix tot atâţia români cu drept de vot ca la recensământul din 2002. Deci toate cifrele ălea din 2007 îs falşe, deci zic că imediat ce se-anunţă rezultatele la recensământul din 2011 să facem din nou referendum despre demiterea lu’ Băsescu, că primu’ e nul. Nu că nu-i valid, e nul toată ziua. Deci trebuie reluat.

Nu?

Etichete:

4 Răspunsuri to “De ce sunt false rezultatele de la referendumul din 2007”

  1. diacritica Says:

    De fapt şi alegerile din 2008-2009 ar trebui anulate, pe acelaşi motiv.
    Propun ca în 2012 să să reieie toate alegerile şi refendumurile care au avut loc din 2002 încoace.

  2. Cristian Says:

    Eu cred că ar trebui reluat şi recensământul din 2002, poate şi alegerile de dinaintea lui. Poate şi revoluţia din „89… :)))))

  3. george geacar Says:

    imi place propunerea cu reluarea referendumului privind demiterea lui t.b.

  4. horiagarbea Says:

    Eu zic ca trebuie reluat războiul daco-roman, să fie numit regizorul lui Sergiu Nicolaescu și să bată dacii. Apoi, în continuare, totul e posibil. La CT s-au tipărit (și plătit) buletine de vor ca pentru 620 mii alegători, acum cică sînt 14% mai puțini, ca să treacă referendumul. Eu zic să tipărim la alegerile din 2012 50 de milioane de buletine de vot, să fie. Îmi fac tipografie.

Comentariile sunt închise.


