Două întrebări, vă rog

Prima: De ce tanti care face curăţenie în bloc nu-mi răspunde niciodată la salut, deşi o salut de fiecare dată?

Şi a doua: Unde-s gradele lipsă până la cele paişpe anunţate pentru azi de Realitatea?

Mulţumesc.

Etichete:

18 răspunsuri to “Două întrebări, vă rog”

  1. florin Says:

    unu-important e ca o saluti tu…doi-iar la alte programe s-au anuntat 7-8 grade:)

  2. Melania Says:

    Unu: O fi surda.
    Doi: Se reporteaza pentru maine.

  3. Iulia Says:

    1. Am mai întâlnit cazuri în care o persoană crede, în subconștient, că dacă ignoră realitatea, aceasta nu mai există. De regulă situațiile acestea sunt asociate cu o stimă scăzută de sine, cauzată ori de o situație financiară grea, ori de falsa părere a persoanei în cauză că lumea în general are o părere proastă despre ea, deci ea consideră că nu merită respect. Din cauza asta, evită să relaționeze. Dar neștiind mai multe detalii despre persoana respectivă, pot, desigur, să mă înșel.

    2. Despre responsabilitate în muncă am mai vorbit noi…

  4. Cârcotaşu Says:

    1. Zi merci că nu te-njură!
    2. Nu te mai uita la TV pentru timpul probabil.
    Dacă vezi mai multe programe nu ştii ce să mai crezi (fiecare cu prognoza lui), iar dacă te uiţi numai pe unul nu ştii unde trăieşti. Cum cred că foloseşti (şi) Mozilla Firefox încearcă de la http://www.accuweather.com/ add-ons Forecastfox Weather . Recomand călduros, funcţionează numai pe baza datelor furnizate de INMH din 15 în 15 minute pentru vremea actuală şi până la maximum 5 zile prognoză, destul de curăţel!

  5. Iolanda Says:

    1.Probabil este prea ocupată cu munca,astfel încât nu mai are timp de „politeţuri”.
    2.Gradele lipsă…or fi fost la reciclare?

  6. crisuadi Says:

    Eu cred ca ar trebui s-o ignori . In ceea ce priveste vremea , ar trebui sa stii ca este relativa . Daca intrebarile acestea nu le puneai public , nici noi nu-ti raspundeam .
    Dar tu ce crezi desore fazele astea ?

  7. pretender Says:

    Total offtopic, dar in trend : gugaluiam bezmetic dupa ceva si prima optiune a motorului de cautare fu’ un raspuns de pe acilisa.
    Cea mai faina descoperire de cand a devenit geoana presedinte.
    Cand scap la timp, ma apuc de pieptanat blogul, ca Doamne, cata nevoie mai am de o revizie proprie si personala !
    Multumesc frumos ca mi-ai aparut in gugal, diacritico ! 😛

  8. Rudolph Aspirant Says:

    Eu pot sa-ti raspund la a doua, (deoarece in legatura cu prima pot sa anunt ca eu sunt in relatii ff stranse de prietenie cu grupul clasei proletare de facut munca de curatenie, pe care il salut si ma saluta si el, cu voiosie de cate ori ne intalnim, deoarece am avut grija ca inca de la prima intalnire sa il laud ce harnic e si totodata sa il compatimesc cat mai sincer spontan in legatura cu exploatarea la care e supus): ieri, gradele respective au fugit din Romania in Norvegia, drept care am petrecut o buna parte din zi in curtea interioara a corporatiei mele fumand alaturi de grupul clasei proletare de curatenie, facand plaja la soare, si discutand despre diverse probleme de sindicat, in care eu inca nu m-am inscris, deoarece inca am dilema daca sa ma inscriu in sectiunea pt. oameni de serviciu, cea pt. oameni de paza si securitate, sau cea pt. personal de intretinere si reparatii…care toti mi se par apropiati si atragatori, mai ales intr-o zi plina de soare de noiembrie din acest sezon de primavara-vara din antipozii norvegieni !

  9. diacritica Says:

    Multumesc frumos ca mi-ai aparut in gugal, diacritico ! 😛

    Să creşti mare!

  10. GINGASIA Says:

    Sorin Blejnar, șeful Fiscului, despre Nokia: Dacă nu se recuperează banii urmează poprirea pe conturi

    Citiţi mai mult: Fiscul a pus sechestru pe halele și birourile Nokia de la Jucu – Economie > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/sorin-blejnar-seful-fiscului-despre-nokia-daca-nu-se-recupereaza-banii-urmeaza-poprirea-95346-1.html#ixzz1dOueI0hw
    EVZ.ro

  11. Marco Polo Says:

    O încercare de răspuns la prima întrebare ar presupune să intrăm niţel în sociologie, psihologie, inclusiv în cea socială ca şi în …mentalul colectiv.Nu e cazul să ne complicăm.Aşadar, pe scurt:
    1. Femeia crede că tu, chiar de bună credinţă, faci mişto de ea, ca om mult mai „citit” decât ea, după modelul : „adică eu muncesc aici „dă” dau în gât, şi ea, mare cucoană, „scârţa-scârţa pe hârtie” îşi mai şi râde „dă” mine ?!”…Ea, femeia, este învăţată cu faptul că majoritatea locatarilor nu o salută, deci i se pare straniu un salut răzleţit….
    2. Unii oameni de la ţară încă mai au mentalitatea că sunt „inferiori” faţă de cei de la oraş şi se feresc să intre în comunicare pentru a nu li se vedea sau percepe într-un fel originea: „după vorbă, după port”, etc…După modelul : „dacă tăceai, filosof rămâneai”!
    3. Pur şi simplu dintr-o educaţie precară: nu i s-a spus că e nepoliticos să nu răspunzi la salut.
    4. Din considerentul de a nu fi stânjenită din treabă, de a nu se opri pentru orice „fleac”, mai ales când era în toiul acţiunii, plină de spor ! 🙂
    5. Ultima cauză posibilă : lipsa auzului.Probabil că dacă o înjura cineva (vezi rubrica SĂ ÎNJURĂM CORECT!), imediat ar fi avut şi replica pe buzele-i ţuguiate ca o ţeavă de mitralieră, „hire-ai tu al dracului „dă” barosană …etc…etc…
    Cam…atât! 🙂

  12. Marco Polo Says:

    Şi o altă încercare de răspuns la cea de.a doua:
    „Unde-s gradele lipsă până la cele paişpe anunţate pentru azi de Realitatea?”
    Radio Erevan v-ar zice: dacă vă e frig pentru că duceţi (grija!) lipsă de 14 grade care nu vă ies la socoteală, atunci să vă luaţi Dvs. singură diferenţa de grade ca să vă încălziţi desfăcând o sticlă de „Cinzano” sau de „Martini” (că tot le aveţi cu italiana!), ce are fiecare exact 14 grade.Totul e ca după aceea, în lipsă de GPS, să mai puteţi găsi gradele de …longitudine şi de latitudine ca sa ştim şi noi unde să vă ducem acasă la Dvs! 🙂

  13. Marco Polo Says:

    Problema existenţială (sau metafizică ?! 🙂 ) e următoarea: dacă aţi urma sfatul lui Radio Erevan cum ar fi o eventuală întâlnire pe casa scărilor cu….tanti cu curăţenia (mă rog, cu femeia de serviciu) ? Dar…urmarea acestei întâlniri ? 🙂

  14. pretender Says:

    Acu on topic :
    Variante pentru prima :
    1. Pentru ca nu e platita sa-ti
    raspunda.
    2. Ai atatia distrusi in bloc, incat simte o forma de compensatie cand te trateaza asa. E clar ca va pune pe toti locatarii in aceeasi oala.
    3. Simte salutul tau ca pe o jignire.
    Te-ai gandit vreodata, ca e mai util pentru supravietuirea unei zile de lucru a acestei persoane, sa se simta tratata ca un obiect, ca o masina si de catre tine, decat sa aiba discomfortul de ati raspunde, iesind din carapacea ei care o protejeaza ?
    4. De aia.

    Si be : gradele-s la SIE, DIE, SRI, daca tot le-au maritara bugetele. Si RTV se stie !

  15. v Says:

    (cum naiba să te-mbeţi cu cinzano sau martini?)

  16. diacritica Says:

    Veule, nu ştiu ce să zic, da’ eu mă-mbăt de la două beri – şi-mi pare că-mpreună tot vreo 14 grade au. N-am încercat c-o sticlă de martini, da’ cred că tot pe-acolo aş rezulta.

  17. v Says:

    da’ tot atîta cantitate? 🙂

  18. enona Says:

    Ba mie-mi raspunde tanti a noastra care are vreo 60 de ani. Numai ca-mi zice saru’mana.

Comentariile sunt închise.


