Românii sunt deştepţi

…sau despre influenţa diacriticii în natură.

http://www.romaniisuntdestepti.ro/

Bravo, McCann!

______________

Deşteaptă-te, române!

Etichete:

35 Răspunsuri to “Românii sunt deştepţi”

  1. Iulia Says:

    Atââât ! :))

  2. Cârcotaşu Says:

    Ce e drept nu stă-ntr-o parte!

  3. Rudolph Aspirant Says:

    LOL ! Felicitari !

    Nu stiu de ce m-am sculat azi cu gandul sacaitor ca am uitat sa imi fac o tema importanta, si nu pot sa-mi dau seama de ce, sau in legatura cu ce, dar pt. ca aici ma simt cel mai ca la scoala, iti zic tie despre asta ca nu am cui altcuiva sau de ce.

  4. edimcb Says:

    Draga Diacritica,

    Am o dilema. Data cum se pronunta corect: doi ianuarie sau doua ianuarie?

    Am cautat pe site dar nu am gasit si nici in locul de-ntrebat nu m-am descurcat.

  5. diacritica Says:

    Mai încearcă cu locul de-ntrebat, poate-ţi iese.

  6. Cristian Says:

    Românii își corectează greșelile? Surprinzător.

  7. diacritica Says:

    Defel. Directorul de creaţie de la McCann mi-a scris după articolul cu pricina, mi-a mulţumit, mi-a explicat de ce au ales să scrie cum au scris. I-am răspuns, i-am explicat de ce, din punctul meu de vedere, argumentele lui nu ţin, iar la câteva zile distanţă au corectat.

  8. edimcb Says:

    edimcb spune:
    22/11/2011 la 10:15 am
    Draga Diacritica,
    Am o dilema. Data cum se pronunta corect: doi ianuarie sau doua ianuarie?
    Am cautat pe site dar nu am gasit si nici in locul de-ntrebat nu m-am descurcat.

    diacritica spune:
    22/11/2011 la 10:22 am
    Mai încearcă cu locul de-ntrebat, poate-ţi iese.

    Speram sa-mi dai un link sau sa-mi spui exact unde se gaseste, avand in vedere ca acele sectiuni se deschid foarte greu sau deloc (conexiunea mea de interne este excelenta). 🙂
    Multumesc.

  9. diacritica Says:

    Întrebările se pun la locu’ de-ntrebat, atâta tot.
    În rest, poftim link:
    http://www.romlit.ro/dou_mai

  10. Felix Says:

    10/10 pentru site. Mai avem nevoie de acest gen de ajutor!

  11. Sebastian Olar Says:

    Iti multumesc, in numele intregii echipe care lucreaza pe campanie, pentru input. Esti cap de lista pe wall of fame-ul pe care vrem sa facem la sfarsit:) Mama ce emotii am, sper ca am scris bine:D

  12. diacritica Says:

    Să creşteţi mari!

  13. Marco Polo Says:

    Pe vremuri, deviza editurii „Larousse” era: „Je sème à tout vent”.Iată că şi dna Diacritica „seamănă”, precum „Larousse”-ul, corectitudinea în cele patru zări ale Internetului, şi roadele se văd, spre satisfacţia generală.
    Galileo Galilei ar fi spus: „E pur si muove!” („Şi totuşi se mişcă!”).Da, încă se mai mişcă ceva, şi e bine! Pentru început! 🙂

  14. VictorCh Says:

    edimcb: diacritica a ales simplificarea paginilor care prezinta articole. In rest, totul este bine sistematizat SI usor de gasit si simplu de accesat prin linkuri, dar numai de pe „home-page”-ul blogului dansei, unde toata structura apare in „barele” laterale.

  15. v Says:

    ei, bravo la toată lumea. da’ mi-a rămas curiozitatea: de ce aleseseră ei să scrie cum au scris?

  16. diacritica Says:

    Nu-ţ’ spui, veule, că-i fac de râs.

  17. v Says:

    😀
    ei, lasă-i, atunci, dacă tot şi-au călcat pe alegere şi au remediat.

  18. diacritica Says:

    Aşa zic şi eu.
    Foarte frumos c-au corectat.

    Îmi pare că diacritica contează mai mult decât credeam. 🙂

  19. edimcb Says:

    diacritica spune:
    22/11/2011 la 12:35 pm
    Întrebările se pun la locu’ de-ntrebat, atâta tot.
    În rest, poftim link:
    http://www.romlit.ro/dou_mai

    Multumesc!

  20. v Says:

    „Îmi pare că diacritica contează mai mult decât credeam”
    e de bine.
    era şi cazul.

  21. ghengu Says:

    ia uitati cum functioneaza autocomplete-ul ala:
    http://searchengineland.com/how-google-instant-autocomplete-suggestions-work-62592

    conteaza cautarile unora, dar mai conteaza si locatia, ce-ai mai cautat inainte, sugestiile „freshness” ale lui google, si mai ales de cate ori apare fraza respectiva pe alte site-uri. Google poate interveni pentru cresterea in rang a unei sugestii sau pentru eliminarea ei.

    mai vedeti si ca google monitorizeaza fake queries: „Google says doing so is something it deems spam and will take corrective action against, if spotted.”

  22. diacritica Says:

    Dăcât că nu despre asta este vorba în propoziţie.

  23. jademan Says:

    😀 Cea Mai Tare, eşti cea mai tare!!! 😀

  24. ghengu Says:

    bun, ca sa fim on-topic:
    „Iti multumesc, in numele intregii echipe care lucreaza pe campanie, pentru input. Esti cap de lista pe wall of fame-ul pe care vrem sa facem la sfarsit:) Mama ce emotii am, sper ca am scris bine:D”

    n-ai scris bine nici de data asta:
    1. „wall of fame-ul pe care vrem sa-L facem”
    2. punct la sfarsitul propozitiei – sau macar spatiu pt emoticonul pe post de punct, lasa zambaretul sa respire.
    3. VIRGULA dupa „Mama”, ca e la vocativ.

  25. Sebastian Olar Says:

    @ghenghu, yep, true.

    1- accident, graba;
    2- nu vreau sa-l las sa respire:D
    3- am scris cum as fi zis-o.

  26. diacritica Says:

    3- am scris cum as fi zis-o.

    Asta e scuza tuturor celor care scriu noştrii şi va fii. 🙂

  27. Sebastian Olar Says:

    Hahaha.

  28. v Says:

    ei, la noi se învaţă limba română numai vorbit…

  29. Sebastian Olar Says:

    Chiar, „Ofera Romaniei un cadou” sau „Ofera-i Romaniei un cadou”?

  30. Sebastian Olar Says:

    De fapt „a oferi” inseamna deja a face un cadou, nu?:P

  31. diacritica Says:

    Da’ „fă-i României un cadou” ce-are? 🙂

  32. Sebastian Olar Says:

    Ca bine zici. 🙂 Multumesc!

  33. diacritica Says:

    Să creşti mare!
    Poţi să-ntrebi sau să-mi ceri părerea oricând, la locu’ de-ntrebat.

  34. ghengu Says:

    treci si cu o parte din salariul de copy pe la casieria diacriticei 😀

  35. Bogdan Says:

    Probabil sunt abonaţi la newsletter 🙂

Comentariile sunt închise.


