În timp şi spaţiu

Dacă n-ajungeţi în timp, poate ajungeţi în spaţiu. La timp.

(De la Moş Pinocchio. Mulţumim!)

Etichete: ,

10 răspunsuri to “În timp şi spaţiu”

  1. Pinocchio Says:

    Cu plăcere. Mîine sper să ajung și în timp, și în spațiu la București, pentru că da, asta era cartea mea de îmbarcare.
    (Vezi că Pinocchio se scrie cu i 😉

  2. diacritica Says:

    Ce mi-e gnocchi, ce mi-e pnocchi. 🙂

  3. Marco Polo Says:

    De-aţi ajunge în timp şi în spaţiu, să nu vă pară rău căci nu veţi pierde nimic.Dimpotrivă, conform teroriei (încă valabile!) a relativităţii, veţi…întineri! 🙂 Şi nu-i de ici de colo….

  4. BadDragon Says:

    Pinocchio, daca te intilnesti cu Minkovski pe drum sa’l saluti din partea mea (poate ne intilnim in aeroport, miine aterizez si eu; sper sa nu avem parte de ceata si intirzieri)

  5. BadDragon Says:

    Marco Polo, teoria relativitatii spune ca imbatrinesti mai incet (cel mult), nu ca intineresti. De fapt tocmai asta face postularea vitezei luminii ca limita maxima de deplasare, interzice intinerirea.

    (acum am fost un fel de Diacritica in domeniul fizicii :D)

  6. Marco Polo Says:

    Da, BadDragon, ştiam, dar am vrut să…”relativizez” niţel umoristic, chiar mă gândeam la pericolul de a ajunge din nou…nou-născuţi! 🙂

  7. armyuser Says:

    Pe undeva este o zonă de incertitudine, pentru că poţi face check-in-ul până cu 20 de minute înainte de ora decolării. Asta înseamnă că poţi fi pe drum spre aeroport şi în întârziere, fără a mai putea respecta condiţionala de mai sus. Dacă îţi anulezi călătoria fără să anunţi, ce mama lor de penalităţi mai poţi primi?
    Distractiv este că urările sunt diferite în en/ro. În engleză zborul urat este foarte, în română este doar plăcut.

  8. BadDragon Says:

    Sau noi-nascuti? 😀

    Sau, mai rau, sa ne calcam bunicul cu masina ca in celebrul paradox al incalcarii axiomelor relativitatii.

  9. Marco Polo Says:

    @BadDragon:
    Într-adins am zis, în comentariul meu de mai sus, „nou-născuţi”, mai întâi de dragul de a glumi, şi apoi pentru că mizam pe faptul că tu citiseşi deja postarea dnei Diacritica de mai jos, tot de azi, intitulată „Nou-veniţii, noii veniţi”, inclusiv comentariile la postarea respectivă. Acolo, mai ales în comentarii, găseai „cheia” rezolvării problemei de gramatică referitoare la „nou-născuţi”. OK?

  10. BadDragon Says:

    Marco Polo, catinel, nu te impacienta. Pleaca si tu de la premiza ca daca tu glumesti e posibil sa mai glumeasca si altii. Vorba francezului, castigat ridendo mores.

    Cit despre „problema de gramatica” „nou/noi nascuti”…. numai Blegoo ar putea avea dubii in privinta asta 😀 (scuze Blegoo, prea a fost la fileu)

Lasă un răspuns

