Nelinişti ortografice

Au mai lăsat şi alţii fasolea la fiert vreme de patru ore, dacă nu chiar cinci?

 

17 Răspunsuri to “Nelinişti ortografice”

  1. jademan Says:

    Posibil să da…

  2. jademan Says:

    😀

  3. gbaii Says:

    da… si cand am zis ca-i gata, tot nefiarta era :(.
    de preferat este sa o lasi la inmuiat de seara. si nu uita de costite si dafin 😉

  4. diacritica Says:

    Nici a mea nu-i fiartă. E carbonizată şi toată casa miroase a scrum.

  5. gbaii Says:

    aaa… ceva n-ai facut bine :))

  6. diacritica Says:

    Am lăsat-o prea mult la-nmuiat, altfel nu se explică. Că n-are cum să fie din cauză c-am adormit şi m-am trezit după 4 ore întrebându-mă de unde naiba vine mirosul ăla. 😀

  7. gbaii Says:

    clar!

  8. disa Says:

    Daca te-ncalzeste, afla ca nu esti singura…

  9. Ana Says:

    Diacritica,

    Mă poţi ajuta, te rog?

    Am un prenume, Annamaria. Aşa se scrie, doamna fiind italiancă.

    Corect este Anneimaria, nu Annamariei, aşa-i?

    Nu am argumente, ci pur şi simplu îmi sună nefiresc Anneimaria.

  10. Ana Says:

    … Annamariei, aia îmi sună neplăcut.

    Prefer, instinctiv, Anneimaria.

  11. Cârcotaşu Says:

    Acu’, indiferent cum ai fierbe-o, cu „costiţe” şi cu dafin, lăsată la muiat de seara, c-o fi annamariei sau anneimaria, fasolea e bucurie gurii, belea la… cur. Diacritica a rezolvat-o ş-a scăpat de flatulenţe. He, he, să lăsăm falsele pudori! 😯 😆

  12. diacritica Says:

    Cred că de la An(n)a-Maria ar putea fi An(n)ei-Maria.
    Da’ de la An(n)amaria cred c-ar trebui să fie An(n)amariei. O să caut.

  13. Ana Says:

    M-am gândit la acelaşi lucru, însă nu pot trece peste sonoritatea proastă. În ciuda aglutinării Annei şi Mariei. Poate e numai un moft.

    Îţi mulţumesc, diacritica.

    Încearcă să pronunţi Annamariei. Auzi?

  14. Marco Polo Says:

    a. Postarea ar fi trebuit înscrisă la rubrica „Bucătăresc” ! 🙂
    b. Ideea dată, aceea de a găti fasole, îmi deşteaptă sentimente patriotice, că tot se apropie „Ziua Naţională, prilej cu care se împarte în locuri special amenajate, pe lângă altele, şi tradiţionala fasole cu ciolan afumat!Gustul fasolei îl ştim cu toţii, pe cel al ciolanului…mai mult „aleşii” noştri…. Aşadar, poftă bună, sau pofta-n cui! După caz… 🙂

  15. diacritica Says:

    @Ana, se spune bine-mersi şi Anamariei.

  16. Mihaela Biolan Says:

    Eu credeam ca e obligatoriu sa te culci dupa ce pui fasolea la fiert! Asa am facut toata viata mea 😛

  17. VictorCh Says:

    CLAR „neliniste! Si CURAT „ortografica”! 😆

Comentariile sunt închise.


