Pute-ţi. O să-mi put

http://www.klient.ro/cum-cumpar/

 

Copii, scriem pute-ţi doar dacă înseamnă pute-ţi tu ţie – adică să-ţi puţi tu ţie – şi vine de la a puţi.

Dacă vine de la a putea, scriem într-un cuvânt: puteţi – voi / dumneavoastră puteţi.

______________________________________________

ţi, cu liniuţă şi fără

______________________________________________

 

Etichete: ,

4 răspunsuri to “Pute-ţi. O să-mi put”

  1. Cristian Says:

    Cu un așa nume de afacere, la ce să te aștepți?
    Afacerile cu „k/tz/y” apar ca ciupercile după ploaie. Din păcate.
    Un pic off-topic: Reclamele de la radio cu sloganul „Koyos.ro – mai vânjos” mi se par abjecte și edificatoare pentru direcția în care se îndreaptă comerțul în România. Sau măcar pentru ce fel de „afaceriști” avem.

  2. Marco Polo Says:

    „Pute-ţi. O să-mi…”Put Your Head On My Shoulder (HD)” 🙂

  3. neavenita Says:

    Am văzut de atâtea ori scris greşit încât am ajuns la un moment dat să mă minunez că în urarea „bine aţi venit”, la intrarea într-un magazin, nu era pusă liniuţa.

    Eu ca eu, dar nici nu-mi pot imagina ce vedenii gramaticale au profesorii de limba română de astăzi, mai ales după corectatul lucrărilor… Cred că după o zi de „a-ţi” şi „pute-ţi” le vine să îi înjunghie cu cratima aia…

  4. sz Says:

    sau să se înjunghie cu cratima

Lasă un răspuns

