Coruperea limbii române

De către domnu’ Adrian Năstase, care n-a citit ce-am scris eu ieri – probabil pen’ că el nu lucrează cu limba română, el lucrează cu România însăşi, din care face ce vrea muşchiu’ lu’ domnu’ Iliescu. Ion Iliescu.

http://nastase.wordpress.com/2011/12/01/la-multi-ani-romani-la-multi-ani-romania/

Copii – şi dom’ Năstase – , noi scriem „La mulţi ani, români, la mulţi ani, România!”. Sau, şi mai frumos: „La mulţi ani, români! La mulţi ani, România!”.

 

 

 

Etichete: ,

4 Răspunsuri to “Coruperea limbii române”

  1. Marco Polo Says:

    Mi-am adus aminte de expresia informatică: „This file is corrupted” care-mi apare când şi când.Şi după aia mi se opreşte (rupe!)…filmul.N-o mai ia nici la…”dreapta”, nici la…”stânga”…În loc să mă înalţ de mândrie pân-la cer, uneori îmi vine să intru-n pământ de…ruşine….
    De ruşine pentru alţii !!!!

  2. disa Says:

    Cam greu cu vocativul asta.

  3. Mihai Says:

    Nu vreau să capăt o bătaie zdravănă, dar și dacă zicem „La mulți ani, tuturor” sau „La mulți ani, vouă!” trebuie pusă virgula?

  4. diacritica Says:

    Citeşte despre cazuri şi despre declinare şi p-ormă vino să ne zici dacă trebuie.

Comentariile sunt închise.


