Văicăreli

Pfuai, greu cu engleza pe scări!

Nu doreşte cineva să traducă în locul meu? Nu mai am decât 40 de pagini din 60. Până mâine seară. Nimica toată.

Etichete:

14 Răspunsuri to “Văicăreli”

  1. Corson Says:

    Mey I help you?

  2. Mosh Martin Says:

    Shore you can!

  3. Marius S. Says:

    Pentru cand ai timp

    Am gasit asa: ”asemenea multor alte idei liberale”

    Nu e cumva: asemenea multor altor idei liberale?

    hmm… I’m puzzled now 😛

    inca 40 de pagini, doar atat? pfiu

    Spor mult

  4. Corson Says:

    „Shur”, you animal!

  5. diacritica Says:

    Multor altor.

  6. Corson Says:

    diacritica, lasa frecatul blogului! 40 pagini.
    Ne descurcam noi pina termini.

  7. Grominu Says:

    De ce nu folosești liftu`? Nu funcționează în uichend?
    Oricum, succesuri! Să le done(zi) la timp!

  8. Cârcotaşu Says:

    Multor altor

    Diacritica, asemenea multor frumuseţilor… ??? 😯

  9. diacritica Says:

    Ăăă?!

  10. Cârcotaşu Says:

    Păi dacă-i corect

    Asemenea multor altor idei

    obligatoriu e corect şi
    Diacritica, asemenea multor frumuseţilor constănţene 😯

  11. diacritica Says:

    😀
    Ai tu dreptate, numa’ că e vorba de „multor frumoase constănţene”. 🙂

  12. Cârcotaşu Says:

    Of course, voiam să zic „multor frumoaselor constănţene”, da’ m-am gândit că-i mai bine să nu fiu io ultimu’, c-am vrut să fiu domn ce… mama dracu’!

  13. fina Says:

    Nasa, da si la mine ceva la tradus, ca cica ma pricep!

  14. Marius S. Says:

    dia, multumesc de raspuns

    Ai infrant? 😛 (cele 40 de pagini)

Comentariile sunt închise.


