Bibi

Vă ziceam acum câteva luni că uneori sms-ul mic bate ING-ul mare. De azi şi până pe 16 decembrie, sms-ul mic ar putea bate şi DBA-ul lui Bibi. 2 euro prin sms la 848, din orice reţea.

http://www.viatacudba.blogspot.com/

 

Etichete:

3 răspunsuri to “Bibi”

  1. Fleur Says:

    Tristă, mișcătoare poveste! Deie Domnul ca (și) sms-ul mic să-l ajute pe acest pui de om să aibă dreptul la viață!
    Felicitări, Diacritica!

  2. SIMONA HUNEDOARA Says:

    AM O INTRBARE DE CE NU SE IMPLICA SI COMPANIA DE TELEFONIE DIGI HAIDETI SA AJUTAM ACEST INGERAS NNOI TOTI SA NU MAI FIM ASA DE INDIFERENTI AM PUTEA FI CHIAR NOI IN ACEASTA SITUATIE VA DORESC DIN TOT SUFLETUL SANATATE,

  3. SIMONA HUNEDOARA Says:

    SI EU AM DOI COPII CU PROBLEME DE SANATATE DAR NU GRAVE ESTE STRIGATOR LA CER CAND UN COPIL SUFERA SI AVEM PUTEREA SA IL AJUTAM MA DOARE SUFLETUL SI MA SIMNT NEPUTINCIOASA AM SA MA ROG LA DUMNEZEU PENTRU EL SI PENTRU TOTII COPII BOLNAVIORI SI PENTRU PARINTII CARE SUFERA IN ASTFEL DE CAZURI VA DORESC SANATATE SI PUTERE DUMNEZEIASCA SA PUTETI LUPTA MAI DEPARTE

Comentariile sunt închise.


