Elementar!

www.franco-jobs.com

Adică să-mi dau demisia, nu?

Etichete:

5 răspunsuri to “Elementar!”

  1. Marco Polo Says:

    Ştiinţa (mă rog, biologia) încă nu a descoperit „veriga” lipsă, pe scara evoluţiei, dintre maimuţă şi om. Suntem astfel invitaţi să ne verificăm dacă corespundem au ba pentru a…”deveni”, adică a ocupa acest loc vacant.Dar „a deveni” înseamnă a trece dintr-o stare în altă stare.Şi nicidecum în…”elementul lipsă”, adică în „neant”, Doamne-fereşte! Deviza e bună pentru magicieni, însoţită de „hocus-pocus”. 🙂

  2. aciddu Says:

    în varianta optimistă, demisia.
    da’ se poate și mai rău de-atât 🙂

  3. Moshu Says:

    Gen „poate ai treabă în altă parte și noi te reținem”.

  4. diacritica Says:

    în varianta optimistă, demisia.
    da’ se poate și mai rău de-atât

    În cazul ăla ar fi fost „devino-l / devino-o elementul lipsă!”. 😀

  5. Ana Says:

    La Constanţa era un magazin de pantofi („Shoes”, ofcors), iar în faţă, mare, scria „Keep walking!”. Am făcut ce mă îndemnau şi n-am intrat niciodata.

Lasă un răspuns

