A quoi servent les commentaires?

Tiens, si je fermais les commentaires?

(La mine s-au adunat 20.000 fără 18, în trei ani fără două săptămâni.)

 

 

Etichete:

6 răspunsuri to “A quoi servent les commentaires?”

  1. Marco Polo Says:

    a. „À quoi servent les commentaires?”
    Une réponse indirecte :
    Il y a une cinquantaine d’années, la très sensible Édith Piaf se demandait sur la scène : „À quoi ça sert l’amour ?”

    C’est à vous d’en tirer les conclusions!

    b. „Tiens, si je fermais les commentaires?”
    Une réponse tranchante: c’est à vous d’en prendre une décision, à votre guise.Quant à nous, on est d’avis qu’il s’agit en fait d’une manière subtile, bien qu’insidieuse, de tâtonner le terrain virtuel de la blogosphère, afin de sentir le pouls ou la réaction des lecteurs, notamment de ceux…loyaux ! 🙂

    c. Numărul de 20.000 mă duce cu gândul la „20000 de leghe sub mări”, romanul celebru al lui Jules Verne.Se pare că de la 20000 în sus devii deja celebru! 🙂 La mai mare!

  2. Rudolph Aspirant Says:

    Sunt curios. Tie la inceput de tot, mai tii minte cum ti-a venit ideea acestui blog ? A fost cumva vreo picatura care a umplut paharul ? (adica ai vazut inca o greseala pe undeva si te-ai decis sa o „dai in gat” intregului mapamond ?) A fost un proces de gandire mai indelungata sau o decizie relativ brusca ? Aveai mai mult timp liber pe atunci cumva din intamplare ?

    Nu e desigur nevoie sa raspunzi, sau poate ai mai raspuns deja mai inainte la intrebarile astea, si nu mai crezi ca e util sa repeti. Eram doar curios.

  3. diacritica Says:

    Mi s-a năzărit să-mi fac blog. Pur şi simplu.
    I-am rezervat numele în iunie 2008, abia în decembrie 2008 am început să scriu una-alta.
    Fără vreo intenţie ortografică la-nceput. În primele săptămâni au fost şi articole sau poze pe alte teme, dar dup-aia le-am şters.

    Aaa, şi fără vreo intenţie de-a da ştiinţă la popor. Să mă hlizesc eu, ăsta era scopul. Şi încă mai e.

  4. VictorCh Says:

    „…fără vreo intenţie de-a da ştiinţă la popor.”
    RAU! Este adevarat ca-i neplatit (si ca nu numai ca n-ai semnat un contract da’ nici macar n-ai verbalizat luarea vreunui angajament), da’ esti atat de „buna” (de priceputa, evident) la asta, incat (dupa parerea mea) ar fi MA-ARE pacat sa nu continui s-o faci in mod intentionat (chiar daca pana acum – din cate spui – pare ca „ti-a iesit” fara sa vrei 😛 )

  5. Rudolph Aspirant Says:

    Multumesc pt. raspuns. Sa stii ca este autentic frumos de tot, (cel putin asa mi se pare mie), sa faci acest fel de real community service din placere si, in plus, TOCMAI asa, FARA scop intentionat-declarat (re)educativ. Si prin „frumos” eu aici inteleg si etic.

  6. pierpatrat Says:

    A une indifférente richesse d’une certaine esthétique.

Comentariile sunt închise.


