Un laptop pe zi

Realitatea

 

Mă duc să compun urarea.

P-ormă revin să-mi fac magazin online de laptoape laptopuri.

Etichete:

12 Răspunsuri to “Un laptop pe zi”

  1. VictorCh Says:

    😀
    Un text care sa redea corect intentia (presupusa a) autorului ar fi – in mod necesar, cred eu – BINISOR mai lung decat aiureala asta. (MIE cel putin nu-mi vine in minte la ora asta nici un text similar ca lungime care sa fie suficient de limpede SI corect.)

  2. diacritica Says:

    „Cea mai votată urare a zilei va fi premiată cu un laptop.”
    De exemplu. 🙂

  3. Moshu Says:

    A laptop a day keeps the Reality away.

  4. sap7e Says:

    Ha ha ha, ce-a zis-o Moshu. Bravo 😉
    E ceva de genul: Ştim că nu aveţi bani, mâncare sau căldură, da ziceţi şi voi ceva bine de România ca să se înţeleagă că e o ţară condusă de oameni competenţi(adică minţi) şi noi îţi dăm un laptop.

    A, nu ai nici curent?
    ……..

  5. Silviu Says:

    Sărbători cu bine, frumoase, aşa cum ţi le doreşti să fie!

  6. VictorCh Says:

    SARBATORI FERICITE!

  7. Corvin Says:

    Sărbători fericite şi La mulţi ani alături de cei dragi !

  8. Iolanda Says:

    CRĂCIUN FERICIT!

    LA MULŢI ANI!

  9. Marco Polo Says:

    Aş vrea ca Moşul să-i lase Dnei Diacritice sub brad tot ceea ce îşi doreşte.Mi-ar plăcea să ştiu că, de sărbători, e acasă la Constanţa, lângă cei dragi ai ei.Cred că ăsta e cel mai mare dar de Crăciun, pe lângă toate gândurile noastre bune către ea şi ai ei!
    Sărbători fericite, sănătate şi „la mulţi ani!”

  10. doctorox Says:

    Crăciun Fericit!

  11. Fleur Says:

    Crăciun fericit și La mulți ani, Diacritica!
    Îți mulțumim că ne-ai bucurat sufletul și ne-ai descrețit frunțile!

  12. F.M. Says:

    De la laptopul meu, castigat din munca cinstita de proletar serios 😀 , te salut, Dia draga, si iti urez sa ai parte de tot ce-ti doresti… o data pe zi.
    Craciun frumos!

Comentariile sunt închise.


