Agaţamente

Discuţia cu domnu’ Demijloc mi-a adus aminte de-o chestie de-acu’ 5-6 ani.

Lucram eu unde lucram pe vremea aia şi aveam un flăcău – director de marketing îşi zicea, da’ de fapt se ocupa numa’ de saiturile firmei – cu care m-am ciocnit de câteva ori (pe mail? pe skype? telefon? nu mai ştiu, oricum nu-n feistufeis, că eu eram la Bucureşti – ca şi-acu’ – , el era la Piatra-Neamţ – acu’ nu mai ştiu pe unde e). Nu mai ştiu nici de ce anume m-am ciocnit – motivele clasice, probabil (când eu încerc să conving că unele chestii, ca să meargă, trebuie făcute altfel – ceea ce duce întotdeauna la ciocniri; între timp m-am înţelepţit, nu mai vreau să conving pe nimeni de nimic la job: dacă s’teţi proşti şi aşa doriţi să rămâneţi, eu n-am nimic împotrivă, decât numa’ doar că cu prima ocazie o să plec). În fine,avusesem o divergenţă de opinii cu domnu’ director de marketing făcător de saituri, aşa că la urmă îi zic împăciuitoare „lasă, când vii la Bucureşti bem o cafea împreună”. Pipa păcii n-o puteam fuma, că nu fumez. La care omu-mi zice „nu, că sunt însurat”.

Îîîîîu!

Dragă, nu doream să ţi-o pun. Îmi plac bărbaţii mai deştepţi decât tine. Mult mai.

Frate, mulţi nescoşi în lume pre lumea asta!

(Bine, cre’ că de fapt voise să-mi zică delicat eşti naşpa, nu beau cafea cu tine.)

8 răspunsuri to “Agaţamente”

  1. valeria Says:

    de fapt , era nesigur . il dominai 🙂

  2. VictorCh Says:

    Mai stii? Poate ca omu’ o fi avut ceva experienta cu „invitatii la cafea” din partea unor… subordonate (ierarhic), invitatii care sa s fi adeverit a nu avea nimic in comun cu bautul cafelei (mituirea cu ALTCEVA decat cu sume concrete de bani nu-i inventie recenta). Sau poate ca individul (fapt pe care dumneata e posibil sa nu-l fi stiut) o fi aratat neobisnuit de bine si fusese atat de des „agresat” de interlocutoare incat se deprinsese „sa sufle si-‘n iaurt”.

  3. Fleur Says:

    Deh, bărbații îs complicați rău… 🙂 Îți pui mintea cu ei?

  4. Corson Says:

    diacritica, dar tu ceai bei?

  5. diacritica Says:

    Da. Azi am băut ceai de fenicul + anason + chimen + coriandu (foarte aromat!). Şi ceai tonic cu ginseng (drept care acu’ nu mai pot să dorm).
    Am răspuns corect?

  6. Corson Says:

    Foarte corect.
    (Incearca ghimbirul. Si eu am constatat ca-mi cauzeaza ginsengul. Nici nu vreau sa ma mai gindesc ce contin in realitate produsele cu ginseng.)

  7. diacritica Says:

    Nu-mi place ghimbirul. Şi nu cred că ceaiul cu ginseng mi-a cauzat, ci cele 3-4 cafele ţepene anterioare ceaiului. 😀

  8. Rudolph Aspirant Says:

    Cine stie ? Poate ca in dialectul din Piatra Neamt o invitatie de a bea o cafea impreuna chiar inseamna o invitatie la pat !

Lasă un răspuns

