Culmea uitării

Să-ţi faci lista de cumpărături – ca să nu uiţi – şi s-o uiţi acasă. Şi nu-i prima oară. Nici a doua.

(De data asta mi-am adus aminte toate cele 9 puncte de pe listă.)

Etichete:

10 răspunsuri to “Culmea uitării”

  1. Tudor Says:

    De fapt culmea uitarii e sa iei lista cu tine si sa uiti sa cumperi ceva de pe lista 🙂

  2. v Says:

    mie mi se întîmplă frecvent ambele culmi expuse aici… 😦

  3. diacritica Says:

    Şi mie. Nu pune la suflet. 🙂

  4. v Says:

    :))
    noroc că uit să pun la suflet

  5. Diana Says:

    Culmea e s-o iei cu tine si sa uiti ca ai luat-o… si sa nu-ti mai amintesti ce era pe ea si sa-ti fie ciuda ca ai uitat-o acasa – been there, done that 😀

  6. VictorCh Says:

    Si cand ai ajuns acasa n-ai constatat ca „toate cele noua puncte de pe lista” erau de fapt zece? Sau – parca si mai interesant – ca erau intr-adevar noua, dar ca pe unul il inlocuisesi (la cumparaturi) cu un ALT produs, necesar (scadent de cumparat) si acela, dar pe care acasa uitasesi sa-l pui pe lista (unde ar fi trebuit sa fie al zecelea punct)?
    „Altii” au mai patit SI ASA…

    Tudor: Asta se intampla de obicei atunci cand lista nu e bine intocmita, insiruirea produselor nu respecta ordinea cumpararii, si un produs necumparat ramane uitat in urma, printre marfurile deja achizitionate.

    Diana: Am mai patit SI EU – SI ASA (si – Doamne! – ce ciuda si cati nervi, intai la magazin pt ca ai uitat-o, apoi acasa pt ca n-o gasesti, si in final (dupa ce IN SFARSIT reusesti s-o gasesti in buzunar / poseta) pt ca ai fost atat de (Biiip!) si ai uitat ca n-ai uitat-o (!), c-ai luat-o…) 😆 (ACU’ – IMI VINE sa rad; ATUNCI – NU! Sau eventual – atunci – doar un ras autopersiflant, nervos, „de descarcare”.)

  7. F.M. Says:

    Of, Doamne!M-aţi liniştit.
    La mine în casă se întâmplă toată ziua. Fac listă, i-o dau soţului cu toate instrucţiunie, după care aud „Unde-i lista? Nu găsesc lista! Nu plec fără listă!”. Cunosc şi episodul „plecat cu listă, rătăcit lista” şi pe toate pe care le-aţi prezentat voi.
    Mai scrieţi! 😀

  8. VictorCh Says:

    F.M.: …sau episodul „plecat cu lista, uitat (la magazin) sa consult lista: ci’ca „las’ca stiu eu si-asa ce trebuie” ” 😆

  9. Sorin Says:

    Da’ faza când … ai luat lista!, în drum spre supermarket mai faci ceva cumpărături, drept pentru care la intrare îţi sigilezi bagajul cu respectivele cumpărături, începi să colinzi printre rafturi şi-ţi dai seama că lista e „sigilată” ?! …

  10. Diana Says:

    Am patit-o si eu dar n-am avut nici un fior cand am desigilat bagajul sa-mi scot lista :D. Aia mai lipsea, sa-mi fac sange rau cand lista era sub nasul meu. Ha! Sa fi comentat aia ceva!

Lasă un răspuns

