Despre însurătoare

Dragul meu, suport-o pe Barcelona doar dacă te-ai însurat cu ea. Altminteri susţine-o. Sau, şi mai bine, ţine-o [1].

(De la amicu’ xtraordinar – mulţumim, că am râs. Şi mulţumiri pentru mulţumiri, c-a gâdilat.)

Etichete:

5 răspunsuri to “Despre însurătoare”

  1. Costea Says:

    Şi dacă ţin cu Bayern Munchen?

  2. geefo Says:

    Suporterii ce fac, sustin sau suporta? Sustinatorii fac vitavercea?
    Daca ii dau ceva cotizatie se cheama ca o suport sau ca o sustin?
    Nu mai fi geloasa, si pe tine te suporta destui „barbiduci” desi nu ai nenorocit pe niciunul. 🙂

  3. VictorCh Says:

    Draga diacritica, intrucat eu nu prea suport fotbalul, mie mi se potriveste EXACT versiunea citata – daca intervine cineva ca macar cu ocazia acelui nu-stiu-CARE concurs S-O SUPORT (ca altfel N-O – nici pe ea, nici celelalte echipe).

  4. DarkAngelvaly Valy Says:

    Eu tin si cu Barcelona si cu Real Madrid.Sunt fan a amandoua.
    Asta ce inseamna ca Barcelona imi e sotie iar Real amanta?
    Atunci Steaua ce’mi mai este?

    Kufufu-fufu…

  5. VictorCh Says:

    DarkAngelvaly Valy:
    „Sunt fan a amandoua.”
    Eventual „al amandurora”?

Lasă un răspuns

