Engleză la perfecție

Frate, nu-nțeleg de ce nimeni nu dă teste de română la angajare, da’ toți cer engleză avansat / la perfecție.

Cred că orice angajat care are (sau are acces la) mail de firmă trebuie să dea un test, dintr-ăla cu „alegeți varianta corectă: vă rog să-mi trimite-ți / vă rog să-mi trimiteți”. Vreo 30 de întrebări dintr-astea, în 15 minute, și gata, te-ai prins cât de mare e riscul să te facă de râs.

Copii, noi scriem „ați făcut”, de la dumneavoastră/voi ați făcut. Scriem a-ți când vine, de exemplu, de la (pentru) a-ți face tu ție.

(De la fina, mulțumim.)

 

 

Etichete: ,

15 Răspunsuri to “Engleză la perfecție”

  1. Corina Says:

    Eu nici nu observasem „a-ti”-ul ala, trist. In 4 ani de facultate mi-am autoeducat creierul sa ignore chestiile de genul asta, altfel nu m-as fi putut concentra sa inteleg informatiile din manualele scrise de mult-iubitii profesori. (ca o nota oarecum optimista: macar a fost facultate de stiinte economice, nu de limba romana:) )

  2. catzdeaici Says:

    A-ti face – ti-a facut – ati facut – GREU !

  3. neagrigore Says:

    ieri la Capatos (ştiu :D) „… ce vă v-a aduce 2012”!

    Ce naiba!

    Doar au adus-o şi pe eleva lui Mazăre, ar putea să le povestească despre şcoală. Sau nu.

  4. Costea Says:

    E, este o greşală minoră :D. Eu am găsit altele şi mai grave, exemple ale lipsei de interes a profesorului de Română: comform, egzemplu, albumurile.
    Cea mai gravă care mă omoară cu zile şi îmi vine să îi strâng de gât este aia cu ronul. ~x(

  5. VictorCh Says:

    Si reinnoirea?
    (Adica avusesesi un abonament, apoi l-ai innoit si acum il re-innoiesti?)
    Si „luna decembrie”? Adica intai vorbesti despre decembrie 2012, si in continuare mentionezi ca abonamentul pe luna decembrie (fara a mai preciza ca este vorba despre un alt an) a fost deja expediat?
    Si daca scrie ca i-a expediat abonamentul – i l-a si expediat? Eu cred ca poate destinatarul sa astepte mult si bine TOT fara sa primeasca vreun formular de abonare (completat sau nu).
    Si DE CE ar expedia furnizorul ABONAMENTUL (de parca destinatarul DE ACESTA ar avea nevoie) in loc sa expedieze revista la care se refera abonamentul?
    Saraca limba romana… Pe urma se mira unii de intelegere gresita (intentionata sau de buna credinta fiind) a sensului intentionat al textului.

  6. VictorCh Says:

    Blogul asta „nu vrea” sa ma mai lase sa comentez. Spam?

  7. diacritica Says:

    Cine știe ce i-oi fi făcut, Victore. 🙂

  8. VictorCh Says:

    L-oi fi „gadilat” cum nu-i place… 😆

  9. Mothanul Says:

    Am o intrebare. Este folosit corect viitorul anterior din fraza urmatoare : „Daca asta va fi fost problema, speram ca de acum inainte totul va merge bine si nu vor mai fi disfunctionalitati” ? Astept un raspuns. Multumesc!

  10. neagrigore Says:

    io-mi pun banii pe NU.

  11. VictorCh Says:

    Da’ CE-aveti, frate, TOTI v-ati pus pe intrebat la articole, CHIAR nu mai vreti sa apelati la „Locul de intrebat” (cu acces prin link de pe pagina principala a blogului, de la inceputul „Cuprins”-ului)?
    Daca-‘ntrebati acolo, poate primiti si raspuns…

  12. Mothanul Says:

    Nu stiam ca exista asa ceva.

  13. VictorCh Says:

    Mothanul:
    Pagina principala (homepage) -> bara verticala din dreapta (capatul de sus) -> „Cuprins” -> PRIMUL titlu mentionat (cu link) este „Loc de intrebat IV”.

  14. Luciana Says:

    Dar chiar a incercat sa scrie corect gramatical, daca era lipsa de itneres, nu se mai chinuia sa scrie „a-ti”

  15. Grominu Says:

    Să înțeleg că a-ți dori mai mulți șomeri? Nu E destui ăia de până acum? Dacă îi testați pe toți o să rămână țara fără guvern, parlament, ziare, TV … Asta e subminarea economiei naționale! Vreți să aruncați țara în haos, anarhiștilor!?

Comentariile sunt închise.


