De-amor

Veneam de la Constanţa la Baia, în vacanţă, zice mama. Cu Lenuţa, cu Aurica, eram mai mulţi… Şi am cunoscut un băiat, tehnician silvic la Babadag, că a şi lucrat dup-aia cu Gigel. Ei, şi băiatul ăsta îmi trimite o scrisoare. Şi încheie cu te rog sămi scri. Vai, ce-am râs, zice mama. Că noi asta făceam [la internatul SPIC-ului, Şcoala Pedagogică de Învăţători Constanţa]: când primeam scrisori de la băieţi, le corectam cu roşu.

De la ea mi se trage.

(Face 67 de ani azi. Mi-am dat deja 2 degete pe răzătoare ieri. Mă duc să continui.)

Etichete:

20 răspunsuri to “De-amor”

  1. dana Says:

    La multi ani! sa-ti traiasca!

  2. cristian ungureanu Says:

    La Multi , dar Multi Ani Buni Mamicii !
    Cu Consideratie ,
    cristi .

  3. Cristian Says:

    La mulţi ani, cu sănătate maximă!

  4. Fleur Says:

    Să-ți trăiască! La mulți ani, cu multă sănătate!

  5. Marco Polo Says:

    Învăţătorul este primul care ne deschide ochii asupra cărţii şi condeiului.Are o misiune foarte grea, munca-i e pe măsură, şi de multe ori îl uităm prea repede….
    Cu multă bucurie şi simpatie urez mamei dnei Diacritica „La mulţi ani” şi sănătate! Şi să mai vină pe la Bucureşti!

  6. F.M. Says:

    La mulţi ani, mama!

    PS: Pup degete! Ştiu, e cumplit cu răzătoarele noastre (culmea, azi am scăpat!). Am avut una cu manivelă, dar s-a rupt.

  7. v Says:

    Ooo, la mulţi ani sănătoşi mamei tale! Să-i trăiască şi fata, aşijderea sănătoasă! 🙂

  8. Gingasia Says:

    La multi ani si multe bucurii!

  9. Sorin Silviu Says:

    „La mulţi ani !” mamei … mamei acestui blog.
    Mai cu seamă pentru faptul că e … un fel de „rudă” cu Eminescu. (Acum văd eu legătura dintre „Diacritica” şi … limba română ! …).

    Apropo (ştiu că se scrie „apropos”, da’ mie-mi sună aiurea; scriu „apropo” aşa cum, spre exemplu, scriu „ofsaid” si nu „off-side”, „tramvai” şi nu „tramway”, „pulovăr” şi nu „pull over” ş.a.m.d.; şi, dacă tot am făcut o paranteză, hai s-o mai lungesc un pic: mă bucur că ultimul cuvânt din postare l-ai scris „continui” şi nu „continuu” – formă care este „recomandată”, dar care pe mine mă irită nespus de tare), apropo, ziceam : cum se numeşte (dacă există un cuvânt pentru asta) relaţia dintre două persoane legate prin faptul că sunt născute în aceeaşi zi a anului (chiar dacă în ani diferiţi) ?
    [Cum sunt : „concetăţeni” – cei de aceeaşi cetăţenie, „conaţionali” – cei de aceeaşi naţionalitate, „tizi” – cei care poartă acelaşi nume etc.].

    Încă o dată : „La mulţi ani !”.

  10. Pinocchio Says:

    *LOL*
    Și eu aș fi făcut la fel. La mulți ani!

  11. VictorCh Says:

    Eu n-as corecta cu rosu (in scris), da’ NICI nu mi-ar mai trebui persoana… (Decat – EVENTUAL – dupa corectarea („pe doveditelea”) a capacitatii de scriere corecta ortografic.)

    Ti se trage bine! Pt asta – multumeste-i te rog si din partea mea.

    LA MULTI ANI! cu sanatate si prosperitate. Sa-ti traiasca si sa ai parte de dansa si dansa sa aiba parte de dumneata.

    Si-i… E BUNA „razatura” cu degete? 😛 Fa economie, ca sa-ti ajunga restul degetelor pana la „repararea” primelor „deteriorate”. 😛 Vindecare rapida si usoara!

  12. diacritica Says:

    Eu n-as corecta cu rosu (in scris),

    Pen’ că n-ai 17 ani şi nu eşti elev la „Pedagogic”. 🙂

  13. Iolanda Says:

    Să vă trăiască mama,să vă bucuraţi de dumneaei mulţi ani de acum înainte! Şi eu sunt fiică de învăţătoare,mama mea împlineşte luna aceasta 69 de ani. Să ne trăiască părinţii!

  14. Daniela Simion Says:

    La multi ani! Sa-ti traiasca !

  15. v Says:

    @Sorin Silviu: poţi să stai liniştit, se scrie „apropo”.

  16. Iulia Says:

    La mulți ani cu mult drag 🙂

    De două ori am vrut să scriu asta, dar nicicum nu eram la subiect: mama a avut o profesoară în liceu ( și mama a urmat Liceul Pedagogic, la Blaj, este educatoare 😀 ) care a refuzat o relație cu un tip care nu știa să pronunțe corect cuvântul „tirbușon”. Și mă gândesc: săracul… Păcat de vin…

  17. Ana M. Says:

    Babadag, zici? :)) De acolo sunt eu. Pentru ca tot suntem la subiect, mama a cunoscut un baiat (cand era de seama mea) care ii tot repeta ca are o „deosebita” pentru ea. Nu se stie ce „deosebita” avea, dar avea…

    Ai fost vreodata prin Babadag?

    Ah, era sa uit, „La multi ani” mamei tale!

  18. diacritica Says:

    Ai fost vreodata prin Babadag?

    De nenumărate ori. S-or fi făcut mii deja.
    Cel mai adesea cu maşina. Da’ şi cu personalul Tulcea-Constanţa (şi retur) şi cu rata şi cu microbuzul.
    De dormit acolo am dormit numa’ când m-am născut. După ce, de fapt.

  19. VictorCh Says:

    Oare dintre cei care foloseau (si poate unii inca mai folosesc) termenul „rata” (referindu-se la autobuzul care asigura transportul de persoane intre localitati), CATI mai stiu ca initialul RATA (R.A.T.A.) insemna candva (autobuz apartinand de) „Regia Autonoma de Transporturi Auto”?

  20. diacritica Says:

    CATI mai stiu

    Eu mai ştiu. 🙂

Lasă un răspuns

