Gicu

După o vreme fără job, criza mea s-a încheiat pe 21 februarie 2010, când am început un nou serviciu, la acelaşi salariu din 2008. Ba în curând o să intru pe creştere de pib personal, la job nou.

Carevasăzică pe 21 februarie 2010 încep să lucrez la Gicu SRL. Care nu deţinea domeniul gicu.ro, care era liber, carele deci zic nu-i mai bine să-l cumpărăm noi? Îl cumpărăm deci. Nu facem şi sait, dom’ şef? Ăăăă… c-o fi, c-o păţi, că ce ne trebe, că biznisu’ ăsta e pe relaţii, nu pe saituri, deci rămâne cum am stabilit, care n-am stabilit nimic. În toamna lu’ 2011, dom’ şef, la sugestia iubitei (!), se hotărăşte să facă sait. Mai întâi tocmeşte făcători de logo să facă logo. Cerusem recomandări de la fratele nostru Sam, care ne-a dat art director care punea întrebări pertinente şi avea preţuri rezonabile, dom’ şef a ales făcătoru’ de logo găsit de iubi, la acelaşi preţ cu art directoru’. Avem deci logoul Gicu (pare făcut de un puşti care acu’ se joacă cu puţulica în Corel sau în ce s-o fi jucat el acolo). Bun. Acu’ să tocmim făcător de sait gicu.ro. De ce să-l căutăm în România, când putem să-l tocmim străinez şi să-l plătim de cel puţin două ori mai mult?! Ulterior s-a dovedit că făcătorul de sait era de fapt la bază găzduitor de alte saituri ale lu’ dom’ şef (nu ştiu dac-am făcut bine, zice dom’ şef, om vedea! – nu, dom’ şef, n-ai făcut bine). Bun. Fac text pentru sait, vine iubi a lu’ dom’ şef, între timp promovată pr manager (i-urile astea îs ale ei; am mai primit între timp pentru al face, facanduse, in timpul saptamani), că cică să nu scriem despre cestiunea ţî, că se sparie posibilii clienţi. Iubi a lu’ dom’ şef, îi zic, oamenii ăia, dacă s-au hotărât să tatoneze piaţa cu pricina (nu despre România era vorba), ştiu deja despre cestiunea ţî. Nu putem s-o trecem cu vederea, cică suntem consultanţi, în pana mea! Nu, că se sparie şi-i pierdem de clienţi. Ei, dară, n-aveţi decât să vă faceţi saitu’ cum vreţi, ce-mi bat eu capul?! Desigur, dom’ şef ţine să adauge fraza magică – pe care o iubesc eu din inimă – „vorbim la perfecţie 5 limbi”. Care traducere în engleză făcută de iubi a lu’ dom’ şef a sunat „we are speaking perfectly cele 5 limbi”. Pe toate în acelaşi timp.
No, acu’ că avem logo şi sait (care a ieşit cam cum mi-ar ieşi mie al treilea sait, dacă m-apuc să-nvăţ mâine webdesign), hai să facem cărţi de vizită noi. Gicu SRL, cu sait gicu.ro, cu adresă de mail @gicu.ro.
Şi să facem, dară, şi semnături de mail noi, cu logo Gigu şi sait gicu.ro. Se ocupă iubi a lu’ şefu’, rezultă semnături jpg din care nu poţi copipeistui nimic. Şi, desigur, nu poţi clicăi pe gicu.ro. Îi explic lu’ iubi a lu’ şefu’ că măcar adresa saitului ar trebui scoasă din poză şi pusă într-un format clicăibil. Nţ. Avem sait gicu.ro, ce ne mai trebuie să-i trimitem pe oameni acolo dintr-un clic?! Las’ să scrie cu mânuţa lor, ai dracu’ leneşi cari sunt ei!

La începutul lui ianuarie 2012 s-a terminat (după vreo 4 luni…) povestea: avem sait gicu.ro, avem logo Gicu, avem broşuri Gicu, avem adrese de mail @gicu.ro, avem cărţi de vizită de la Gicu SRL, cu logo Gicu.

Ieri aflu că au schimbat numele firmei în Dorel SRL.

Etichete:

11 Răspunsuri to “Gicu”

  1. Marco Polo Says:

    Şi până la urmă e aceeaşi Mărie cu altă pălărie ?
    Sau acelaşi…”poem” dar cu altă…”poezie” ? („poezie” fiind denumirea generică a unei anumite categorii de persoane care „rimează” aşa cum e rima: „împerechată”,”îmbrăţişată”,etc…)

  2. Corson Says:

    Iubi e aceeasi, of course!?
    Nu cumva a fost ideea ei schimbarea numelui firmei? Bineinteles, decizia a fost a sefului.

  3. Radu Says:

    Foarte tare povestea! Mă scuzați dar la final eram „pe jos” de râs!

  4. VictorCh Says:

    Asta-i proiectul de plan (!) pt primul capitol? (v. https://diacritica.wordpress.com/2012/01/11/de-scris/ ) 😛 😀

  5. Viktor Says:

    Nu, Corson, Logica zice ca iubi l-a schimbat pe gicu cu dorel! 🙂
    Zic si io…

  6. Viktor Says:

    Doamna Diacritica, una din postarile mai vechi a fost preluata de un post de radio din diaspora acum cateva luni, nu stiu daca cunoasteti faptul asta…! Banuiesc ca le-ar placea sa citeasca si textul de mai sus, daca n-o fi cu suparare, le-as propune asta cat de curand….

  7. serban Says:

    De ce te plângi? Doar ți-a spus de la-nceput că e pe bază de relații.

  8. diacritica Says:

    Doamna Diacritica, una din postarile mai vechi a fost preluata de un post de radio din diaspora acum cateva luni, nu stiu daca cunoasteti faptul asta…!

    Habar n-am. Care articol?

  9. Fleur Says:

    Ehei, n-ar fi deloc bine să te pui cu voința unei iubi de șef. (O fi vorba de iubi a șefului franțuzesc? :)) Poate răsturna munți, guverne… (Nici o legătură cu… zarva din piețe. :))

  10. diacritica Says:

    Iubi a lu’ şefu’ franţuzesc e. Şi nu mă pun cu voinţa dumneaei – vineri mi-am dat demisia.

  11. geefo Says:

    Ai prins miscarea? Vrei sa ai putere de decizie, fa-te iubi de sef frantuzesc! 🙂

Comentariile sunt închise.


