76-77

De la stânga la dreapta: Laura (pe wc, că era cea mai mare, aproape 5 ani), Titus (aproape 4 ani), diacritica (3 ani într-o lună făr-o zi). Acum 35 de ani, de cei 5 ani ai lui Sam. Desigur, s-a lăsat cu mult suc şi tort de ciocolată, după cum rezultă din poza de mai jos.

Şi cu vreo juma’ de an înainte (vara lu’ ’76, cred), diacritica şi Sam în curte la Baia, cu găina din dotare.

Aveam plete, după care am căpătat şi păduchi, după care a rezultat tunsoarea din prima poză.

(Cred că  le-am mai pus pe-aici cândva…)

Etichete:

8 răspunsuri to “76-77”

  1. jademan Says:

    Nu. Nu le-am mai văzut. 😀

  2. EllaX Says:

    Induiosatoare! Si vesele! Si sincere.
    Paduchi am avut si eu in pletele blonde (pe atunci), de mai multe ori, o data chiar impreuna cu toata grupa de la gradi. S-au taiat pletele, ca se plictisisera de sapun de casa, apa fierbinte (vai!), pieptene de os si, cu noroc, Pedimor.

  3. VictorCh Says:

    Tunsoare, „gaz”, ulei de ricin, „masaj capilar” FOARTE apasat (frecus)…
    Haine (bluze, „spielhosen”, pijamale etc) fierte…

  4. Marco Polo Says:

    Retoric întrebând: dar ce eram noi la … ‘ 77 ?
    Văzând asemenea poze realist surprinse şi care merită o scriitură à la Marin Preda, cu o minune de gâgâlice parcă mai brună decât blondă, chiar şi detractorii Diacriticii cred că s-ar opri o clipă, înduioşaţi de nevinovăţia copilăriei redate în imagini, şi ar cere măcar un … armistiţiu în căutarea nodurilor în papură!

  5. diacritica Says:

    parcă mai brună decât blondă

    Contul ăla blond de twitter de mai demult era păcăleală, nu-s eu aia. 🙂

  6. Fleur Says:

    O gingășie de… Diacritică!
    Iar Sam, ce privire hotărâtă și ce alură (și șapcă!) de… viitor maratonist! 🙂

  7. divagaţii Says:

    Mai, sigur nu e Veronica in a doua poza?! Stii tu, din filmul cu acelasi nume…. 🙂

  8. diacritica Says:

    Mă, mie mi-au zis toată viaţa că io-s aia. Or io nu-s Veronica. 🙂

Lasă un răspuns

