Piua

Pauză tehnică.
Lucrări de întreţinere, reparaţii, lipeli, cârpeli şi vopseli. (De la o vopseală – două vopseli. Nu de la vopsea – vopsele – vopseluri.)

După ce la începutul anului am tăbărât cu mailul pe aciddu* (băi aciddu, vreau să fac chestii măreţe cu blogul, nu ştiu ce şi nici cum, zi tu! – şi adevăru’ e că aveam gânduri măreţe: sait în toată regula, cu blogu’ inclus, cu rubrici noi, cu conţinut nou şi mult şi mişto – enciclopedia de ortografie, ce să mai…), la trei săptămâni distanţă (de fapt mult mai devreme) mi-am dat seama că de fapt n-am şi n-o să am timp – şi oricum am obosit şi vreau să stau să citesc (Romain Gary, de exemplu, pe ziua de azi) – , aşa că proiectul grandios de mai sus a devenit „ia hai să schimbăm tema”. Aşa că în următoarele zile ne vom juca cu temele WordPressului, deci blogul o să arate bizar. Bine, aciddu mi-a zis să mă joc pe blogurile alelalte, da’ nu ţine, că alea-s prea simple.

_____________

* Aciddu e domnul care-mi suportă întrebările din categoria „când se scrie î-mi legat?” cu privire la calculatoare, net şi alte cele asemenea.

_____________

Etichete:

27 răspunsuri to “Piua”

  1. Blegoo Says:

    Ce prostie/aiureală totală… !
    Hai să ne aflăm în treabă, că e zăpadă afară.
    Bleah, zic.

    Stai fimee… pă locu’ tău… că stai bine.
    Sanchi, s-a retras zoso, hai și noi cu ceva noutăți vizuale… ca și cum alea contează.
    Fleorț, cîh, chelalau, zic.

  2. Blegoo Says:

    Am uitat s-o bag p-aia cu „first!”
    Ham-ham!

  3. Marco Polo Says:

    Eu ştiu că vara se închide…”stagiunea”.
    Sper că e numai un …”relâche”.

  4. diacritica Says:

    hai și noi cu ceva noutăți vizuale

    Nu despre „vizual” e vorba, ci despre organizarea informaţiei.
    Nu ţi-am cerut părerea – n-am cerut-o nimănui, în afară de aciddu – , aşa că abţine-te. Mulţumesc.

    (Şi nu, habar n-am ce face zoso.)

  5. valeria Says:

    eu aprob . faceti , doamna , experimente .
    numai prostii sunt statici .
    dixi .

  6. Sorin Silviu Says:

    Şi să mai zică cineva că nu se produc schimbări în România …
    D’aia zic : „SUS !” („anticipat” sau nu).

  7. Blegoo Says:

    @Diacritica:
    Quote:
    „…proiectul grandios de mai sus a devenit “ia hai să schimbăm tema”. Aşa că în următoarele zile…”

    Deci… nu-i vizual, e organizațional.
    🙂
    „…să se schimbe…. primesc! și anume… pe ici-pe colo… prin părțile esențiale…”

    Te urzici degeaba.
    Organizarea informației nu e ceva care se face de cineva care știe cod.
    Codu-i cod… ce și cum se caută… e alt marafet.
    Aia-i filozofie.
    Ți se pare că se-ncurcă lumea în sait?
    Căutând informații?
    (afar’ de mine… da’ eu nu contez…)

    @Sorin Siviu: „SUS”… ce?
    Sună porcos.

    @valeria: Ai dixitat, da-da…
    Proștii e statici, bine.
    Cam ca Matt Drudge – care e prost de ani de zile.
    De vreo 25 dă ani, cam așea.
    Dinainte dă nașterea ta, zic.

  8. Sorin Silviu Says:

    @Blegoo : Ai pus o literă în plus : „ă”-ul.

  9. Sorin Silviu Says:

    @Blegoo : (+ că l-ai mâncat pe „L” din numele meu).

  10. Blegoo Says:

    @Sorin Silviu:
    Grămăticule!
    :-))) …

  11. Sorin Silviu Says:

    Îţi stă bine ca troll. Da’ cred că poţi mai mult. Deşi ştiu că – până la urmă – tot la stadiul ăsta vei rămâne.

  12. Blegoo Says:

    Dacă îmi stă bine așa… de ce m-aș obosi la mai mult?

  13. Sorin Silviu Says:

    Q.E.D.

  14. Blegoo Says:

    …ce să spun… sunt impresionat la lacrimi.
    🙂

  15. Sorin Silviu Says:

    Bine, PA !

  16. diacritica Says:

    Deci… nu-i vizual, e organizațional.

    Da. „Temă” nu înseamnă doar floricele.
    Eu m-oi fi urzicând, dar tu sigur te afli în treabă fără să-ţi fi cerut părerea.

  17. Fleur Says:

    Ah, dragă Diacritica, e timp pentru toate, ai toată viața înainte! (Lectură plăcută!)

  18. VictorCh Says:

    1. Pacat – numa’ ce incepusem sa ma obisnuiesc si sa stiu cum sa caut, si-acu’ se pare ca va trebui s-o iau de la-‘nceput.

    2. Hm! „Piua” (cu varianta „piva”) cred ca si-ar gasi locul printre cuvintele „den batrani” (sau cam asa ceva), cu celelalte semnificatii ale sale – de tun mic, de instalatie primitiva (deobicei hidraulica) de „batut” pasla – sau chiar si de „presa pt ulei”…

  19. diacritica Says:

    1. Pacat – numa’ ce incepusem sa ma obisnuiesc si sa stiu cum sa caut, si-acu’ se pare ca va trebui s-o iau de la-’nceput.

    Lasă, aşa-ţi păstrezi mintea tânără şi ţii Alzheimeru’ la distanţă. 😀

  20. Blegoo Says:

    @Dia:
    Ca maidanez, latru și mârâi unde simt io că e ceva în neregulă – fie aia scara blocului, ori gloaba ta.
    Ce?
    Crezi că sunt ceva consultant… să-mi ceri părerea?
    🙂
    Vom urmări cu interes major… scosul mobilei pă palier, zugrăvit și dat găuri în pereți.
    Aaaa… și să nu uităm de gresia pă care o pune Aciddu’.

    Ham-HAM!

  21. diacritica Says:

    Nţ. N-o să vezi nimic, că a ţipat aciddu la mine „staaaai!!!” şi m-a trimis să fac teste în alte părţi.
    Ceea ce mi-e lene, de altfel.

    Mă duc să-mi iau o amandină.

  22. Blegoo Says:

    Io sunt ch ochiu’ la vizetă… vă ia mama dreaq’!
    „Vă hăcuiesc culisoalele!”
    (Constantin Chirită – „Cireșarii”)
    🙂

  23. valeria Says:

    blegoo , na , la tata , na ! :))
    roade si tu un os in prostia ta .
    da’ te-nteleg , toate ziua in lant , da-da .

  24. VictorCh Says:

    „…aşa-ţi păstrezi mintea tânără şi ţii Alzheimeru’ la distanţă.”
    Promiti? Ca eu parca-parca incepeam sa simt oarece…

  25. Blegoo Says:

    @valeria: bine bre… să fie cum zici.
    Lanțuri… alea.
    🙂

    @Dia+aciddu: bre… serios acuma… io, pă vremea când mă dădeam maidanez… vroiam să fac sait etnobotanic dă „romgleză”.
    ceva gen… dicționar dă romglezisme… ce ieste ele și cât de penibile ieste.
    Cu rădăcini dă cuvinte și alea; cu flegme adresate.
    Romgliș, zic.
    Ceva gen Caragiale.

    E greu de manipulat codu’… dacă n-ai control la databeiz.
    Zici: hai să fac rubrică dă „Căutări”;
    o faci alfabetic?
    Ori cum?
    tacsonomia… care o fi ia… cere ceva gândire, nu doar repezeală.

    Ie pă bază dă cum vorbim… ori cum scriem?

    Acuma:

    Tu vrei să freci tema… da’ cică organizezi conținutu’.
    Zic și io… dîn cotețu’ meu:
    Descarcă databeisu’… și trimite-l la mine, ca atașament.
    O să fie primit.
    Măcar să păstrăm ceva… undeva.

    Dincolo de alea… faci ce vrei… că d-aia ejti cine ejti.
    🙂

    @VictorCh: taci, băh… n-auzi că latru io?
    🙂
    lasă-mă să-i amușin manșetele, ce dreaq’… că și-a luat glugi noi.

  26. diacritica Says:

    Blegoo, gata. Stop.

  27. Fleur Says:

    Qui s’aiment se taquinent? 🙂

Comentariile sunt închise.


