Jurnal

vacanţa dintre joburi
actualizez indexul după doi ani
am făcut 4 pagini de câte 55 de etichete
mai am şapte
– pagini –
şi p-ormă tre’ să le pun şi-n ordine alfabetică
şi să le scutur pe alelalte 25
– pagini cu câte 50-55 de etichete neortografice,
(ziarişti, ziare şi prostii) –
şi mi-e lene şi mă-ntreb ce mi-o fi trebuit şi nu mai bine mă bag io-n pat c-o carte?!

e cumplit de migălos.

cedez blog unui om harnic şi conştiincios.

Etichete:

7 răspunsuri to “Jurnal”

  1. Toni Says:

    Daca vrei, te ajut 🙂

  2. Tudorminator Says:

    Propunerea mea este să-l dai încolo de index și să muți caseta de căutare mai sus pe bara laterală. Pe urmă ia o carte în mînă și relaxează-te, măcar atît cît să nu-ți mai vină să renunți la singurul blog de limbă română pe care-l pot citi… Pretty please? 🙂

  3. diacritica Says:

    Propunerea mea este să citeşti „Cum se foloseşte blogul ăsta”, lipit în fruntea primei pagini.

  4. johnik Says:

    Eu zic sa nu-l cedezi că se alege praful de el. Ţine-te de el aşa încet că faci treabă bună! Succes!

  5. Blegoo Says:

    Pă vremea asta… pătuțu’ e sfânt.

  6. Fleur Says:

    … cu o cană de vin fiert, cu scorțișoară… 🙂

  7. VictorCh Says:

    Stiu (SPER ca „stiu” bine!) ca faci oferta in gluma, da’ SI-ASA nu-mi pica bine: ar fi pacat… (nu in sensul biblic.)

Comentariile sunt închise.


