Index nou

Am actualizat indexul – cele 7 pagini de „aşa” sau „altminteri”?. Cumplit de migălos şi de obositor. Două zile de muncă în vacanţă. Genu’ ăla de muncă de m-aş fi isterizat dac-ar fi trebuit s-o fac la un job.
Mai sunt chestii de adăugat, dar trebuie să iau la puricat celelalte 25 de pagini x 55 de etichete diverse.
Am scos „cuprinsul” din dreapta – oricum se regăsesc toate în index – , a rămas însă locu’ de-ntrebat acolo unde-l ştiţi.

Etichete:

6 Răspunsuri to “Index nou”

  1. Marco Polo Says:

    Am fost pe la LOCUL DE-NTREBAT NR.5, am citit…”instructiunile” , m-am dat un pas inapoi, si mi-au venit in minte celebrele cuvinte:
    „Lasciate ogni speranza voi ch’entrate” (Dante) 🙂

  2. diacritica Says:

    Ăăăă… păi e cam ca la locu’ de-ntrebat IV, doar că nu mai e cuprins în dreapta.

    Tre’ să mă apăr şi eu cumva. 😀

  3. Ramona Says:

    Buna ziua,
    Nu credeti ca a venit timpul sa va achizitionati un domeniu si o tema mai acatarii si sa scapati de wordpress? E pacat de continut…

  4. diacritica Says:

    Bună ziua.
    Dacă tot m-aţi întrebat: cred că vă băgaţi unde nu vă fierbe oala.

  5. Ramona Says:

    Va cer scuze, acum imi dau seama ca nu m-am exprimat cum trebuie. Va apreciez foarte mult munca, imi este foarte util acest blog si consider ca are potential de a-list. Inca o data, scuze.

  6. VictorCh Says:

    Te-‘ntrebi si dumneata daca l-ai actualizat sau nu?

Comentariile sunt închise.


