Al, a, ai ale dumneavoastră

Ale dumneavoastră,
Neculai C.

sau

Ai dumneavoastră,
Neculai C.

Fix la fel de greşit ca şi

A dumneavoastră,
Neculai C.

Că dacă Neculai nu e mai multe (ale dumneavoastră) şi nici mai mulţi (ai dumneavoastră), nu e nici una singură (a dumneavoastră).

Neculai e unul şi singur – al dumneavoastră.

Etichete: ,

7 răspunsuri to “Al, a, ai ale dumneavoastră”

  1. Cristina Says:

    Numai dacă Neculai nu e numele și nu prenumele 😉

  2. diacritica Says:

    Nu, de fapt e Neculai Cucurbitacina, o proastă care se semnează după catalog. Iar eu m-am aflat în treabă p-aci.

    (Neculai – am scris negru pe alb mai sus – e unul şi e singur. Indiferent care-i e numele de familie)

  3. NeK Says:

    Mbo, eu unul nu vad greseala.
    Daca este fata, nu este corect sa se semneze „A dumneavoastra”?

  4. Cârcotaşu Says:

    Io cunosc pe unu’ care are numele de familie Anca. I se spune dl Anca! 😯 Şi semnează „Al dv Anca P” ❗

  5. Corvin Says:

    Un 8 Martie pentru tine, pe pofta sufletului celui care a fost, George Pruteanu !

  6. diacritica Says:

    Decât că io-l ştiu pe Neculaiul cela (şi-am şi zis că-i „unul şi singur”).

  7. jademan Says:

    Se crede ‘fetiţa’ noastră… Las’ aşa!! 😀

Comentariile sunt închise.


