Ce limbi ştie Pătrăţel

Pătrăţel ştie şapte limbi! am fost informată încă din primele zile la noul job.
Serios? mi-a venit să-ntreb – eu, care-s degrabă ridicătoare din sprânceană la chestii d’ăstea. Şi mai ales când aud că vorbeşti italiană-spaniolă-portugheză-franceză, câteşitoate avansat. (Să mori tu? Şi nu ţi s-amestecă nevernicicând cea spaniolă cu cea italiană? Şi nu-nţepeneşti niciodată întrebându-te la naiba, structura asta era în italiană sau în franceză?! Sau am tradus-o din română?! Că mi-aduc aminte de amicu’ spaniol vorbitor de italiană, care după ce-a-nvăţat română a zis că nu mai poate vorbi italiană. Ori una, ori ailaltă – cu ambele-n acelaşi timp nu-i ieşea, mă-nţelegi.)
Da’ bun, să fie, Pătrăţel ştie şapte limbi.

Azi citesc traducere în română făcută de Pătrăţel. Conţinând, printre altele, „deasemenea„.
Căci Pătrăţel ştie şapte limbi, mai puţin româna.

Etichete:

5 răspunsuri to “Ce limbi ştie Pătrăţel”

  1. Marco Polo Says:

    Pe când eram eu elev de liceu, circula o vorbă despre un mare poet proletcultist al celor vremuri : „cică poetul X ştie şapte limbi şi … ruseşte”… 🙂

  2. pinocchiomuc Says:

    „…și tu spunînd necunoscuților: ăsta-i poetul mircea cărtărescu, știe șapte limbi și englezește
    și mă strîngeai cu mănușa de dește.”
    😀

    Îmi venise și mie la un moment dat să scriu în CV că știu japoneză. Ferească Sfîntu’, cine m-ar crede??

  3. Moromitic Says:

    Apropo de postarea ta de zilele trecute, suporterii au revenit cu o lectie de ortografie. 🙂

    http://www.gsp.ro/fotbal/cupa-romaniei/foto-gramatica-la-galerie-suporterii-vasluiului-ironizeaza-peluza-alb-visinie-319505-galerie-foto-pic-468430.html

    Eh? asta da banner de diacritica! 😀

  4. dadatroll Says:

    Hai so lasam balta cada ca pana si fotbalisti vrea sa scrie ortopedic atunci undea jungem?

  5. Emil Says:

    „Doamna Klug (o actriță) glumește:
    – Vedeți dumneavoastră, știu toate toate limbile, dar numai în idiș”
    Franz Kafka, Jurnal

Lasă un răspuns

