Viena

Care ştii un b&b sau un apartament ieftin p-aproape de centru sau de metrou şi vrei să-mi zici şi mie?

Etichete:

12 Răspunsuri to “Viena”

  1. Răzvan Says:

    Eu am fost la http://www.apartment-rentals-vienna.at (cu rezervare prin Expedia): e destul de aproape de centru, la 5 min de metrou și au aragaz în cameră, deci poți să-ți faci o ciorbă dacă stai mai mult timp. Dacă preferi să ai o gazdă care vorbește românește, poți încerca la http://www.cazare-viena.ro/, dar e cam departe de centru. Pentru alte variante, poți să-l contactezi pe Darius Pencea de la http://www.origami.cc/sejur-in-viena/apartamente-de-vacan/, care are mai multe informații despre locuri de cazare în Viena.

  2. Witch Says:

    Hm, stiu unde-s cele mai bune dulciuri vieneze daca ajuta cu ceva.. Si un ghid fara multa experienta dar cu multa bunavointa.

  3. soro Says:

    Nu ştiu cam la cât încadrezi „ieftin” pentru centrul Vienei, dar eu am stat la Cordial Appartements. E o clădire veche de apartamente curate care nu au mic dejun inclus, dar au o chicinetă. În funcţie de nevoi (şi buzunar), apartamentele au 1, 2 sau 3 camere.de la 90 la 160 euro pe noapte. Locaţia este la 5-10 minute de mers pe jos până la Karlsplatz, la 2 minute de o staţie de metrou, la 5 minute de Mariahilferstrasse (comercială). Dacă mergi cu maşina ai şi parcarea gratuită (în curte). Ultima dată când am fost acolo nu se putea plăti prin card, doar cash (dar e o bancă la colţul străzii). Mai multe detalii – pe link, iar structura apartamentelor desenate în fişierul unde e şi lista de preţuri este destul de exactă. Drum bun!

  4. Cristina Says:

    Știu un site (testat și de mine și de prieteni de-ai mei), unde anunțurile sunt pentru apartamente în regim hotelier. Ai multe șanse să găsești ieftin și foarte fain. Succes!

    http://www.only-apartments.com/

  5. serbanqq Says:

    Apartament ieftin nu. Dar un „b&b” poate aş şti. Nu ştiu însă ce înseamnă. Cum se spune pe româneşte. Cu diacritice, normal.

  6. pinocchiomuc Says:

    Dacă-mi dai cîteva zile, fac rost de un număr de telefon de la o chestie absolut demențială. Scrie-mi, dacă.

  7. maruas Says:

    http://bagandmap.com/
    58 euro/noapte, 2 – 3 minute pana la gara (metrou U6 Burgasse), 20 minute pana in centru, curat, zona linistita, cateva magazine in jur.

  8. Tractari auto Says:

    De ce nu cauti o agentie de turism sa te ajute cu asta ?Ei stiu mult mai bine ca oricine.

  9. diacritica Says:

    Da’ tu de ce nu taci, în loc să te afli-n treabă pe lângă întrebare?

    Dacă voiam agenţie de turism, întrebam de agenţie de turism.

  10. horia Says:

    domnle, dar romanii au bani, nu gluma, cand merg la viena! Acum stiu de unde cresterea economica din Viena, si caderea economica a Romaniei: romanul isi lasa banii la K.u.K., 🙂

    Deci:
    1) http://www.airbnb.com/ – cauta pt. Viena. E vorba de camere din apartamente inchiriate de cei care stau in ele – adica ceva de la om la om. Numele vine de la „b&b”. Pot fi si foarte ieftine, si cu siguranta mai ieftine decat cele inchiriate via diverse firme online (gen ebookers).

    2) scrie-mi mie, ca as avea poate, la ora actuala, in urbea chezaro-craiasca, ceva liber pentru tine.

    3) stiu o pensiune foarte ieftina, dar curata, daca nu esti pretentioasa (acum cativa ani, prieteni de-ai mei au stat cu 20€/noapte, acolo)

    4) Youth hostels au preturi f. mici si sunt curate, daca rezervi din timp, gasesti si camere de 1-2 persoane (altfel doar dormitoare mai mari, la comun). Unul din ele este situat pe o straduta biedermeyer din sectorul 7 (Myrthengasse)

  11. horia Says:

    ah, si sa nu uit: ador oamenii care vorbesc de „locatii” in loc de „locuri”. Mai ales in cazul de fatza, confuzia e perfecta: locatia locatiei… (adica, in traducere: „chiria locului”)

  12. I Says:

    Diacritica,

    Eu am fost aici :

    http://www.cazare-viena.ro/ro/apartamente/apartamentele-noastre.html

    Sunt 2 neni, un el si o ea romani, au apartamentele in acelasi bloc relativ aproape de centru …era un tramvai ce trecea f des si te lasa fix in buricul targului (15-20 min maxim).

    Toti cunoscutii mei au fost ulterior acolo si au fost foarte multumiti, inclusiv de preturi, conditii, proprietari.

    O zi faina,
    I.

Comentariile sunt închise.


