În pas cu Paul. Paul Dicu.

E-n aeroport acu’. L-am sunat să-l întreb când pleacă şi cică „Peste juma’ de oră. Sunt în aeroport.”. Ăă?! Ei, poftim!

Duminică aleargă prima tură. La Marathon des Sables, zic. Prima tură din a doua tură, cum ar fi.

Acum aleargă pentru Inima copiilor. Oamenii ăia cu secţia de cardiochirurgie pediatrică de la „Marie Curie”.

Mai ştiţi când mă rugam p-aci de sponsori, acu’ un an jumate?… Mai ştiţi că ultimii bani de taxă, vreo 2000 de euro,  i-a primit de la un necunoscut cu doar câteva zile înainte de data limită?… Asta în 2011.

Acu’ mă uit la blogul pe care i l-a făcut Inima copiilor şi la numele alea din dreapta şi-l aud pe Paul, adineauri: „da, anul ăsta mi-a fost mult mai uşor cu banii”.

Prima zi de cursă e duminică, pe 8. De Florii, mă, de ziua mea!

Vă rog să v-amintiţi să-i scrieţi, că dacă banii i-o fi strâns mai uşor anul ăsta, alergătura prin deşert e la fel de grea ca anul trecut.

 

Dicu. Paul Dicu. Dossar no. 39 la Marathon des Sables 2012.

Etichete:


