Ofertă la psiholog

Doar azi, întrebarea gratis. Puneţi-i-o. (Dacă vrei şi răspuns gratis, pune-ţi-o.)

(Mda, n-am chef de nimic – o să-mi treacă virgulă cândva – , da’ asta chiar m-a făcut să-mi râd în  barbă după multă vreme. În barbă şi-n gând, că mititeii ăştia d-acia nu pricep – primesc mailuri cu v-a veni, aşi dorii, a-ţi făcut şi deacord. Cauză de râsu’-plânsu’ depresiv.)

(Şi hai, Paule, să te văd odată la CP3, că mă dor ochii de când mă uit după tine!)
Etichete:

4 Răspunsuri to “Ofertă la psiholog”

  1. Cârcotaşu Says:

    …da’ asta chiar m-a făcut să-mi râd în barbă…

    Ţi-ai lăsat barbă? 😯

  2. Cârcotaşu Says:

    În afară de subiect. Văz că în ferestruica de comentare la „wordpress” a dispărut, de vreo două zile, promptu’, linioaţa aia verticală care blinkănea şi care-mi zicea unde urma să se întâmple următoarea intervenţie de la tastatură. O fi ceva de la PC-u’ meu, o fi de la WordPress, o fi de la browser. Ştie cineva ceva?
    E extrem de naşpa, parcă scrii fiecare cuvânt pe altă foaie de hârtie! 😯

  3. Radu Cristescu Says:

    Marchează-i ca spam pe ăia care trimit mesaje cu „va-și dorii” și vezi ce viață ușoară o să ai dup-aia 😀

  4. caprui Says:

    A ajuns 🙂
    pagina 12: „39 DICU 08:40:00 10:14:52 12:03:24 14:39:02 16:13:12”

Comentariile sunt închise.


