Cât de proastă e o vacă proastă?

Trebuia să-mi trimită un test.
Mi l-a trimis.
L-am descoperit la spam, după nişte zile.
Cică „vreau rezolvarea în jumătate de oră”.
Fa, dacă nu suni să-mi zici you’ve got mail, cam care crezi tu că-s şansele ca io să fiu fix în faţa calculatorului, cu fix mailu’ personal dăşchis, în condiţiile în care în cv ţi-am zis că lucrez full time? Da’ şi dacă n-aş fi lucrat, poate eram la piaţă.
Era să-i scriu şi să-l pun şi pe şefu-su în copie, da’ m-am lăsat păgubaşă. Las’ să rezulte că nu ştiu.

Înc-o femeie de care n-am trecut, cum ar fi.  Din fericire, cred.
Aştept primul interviu cu un bărbat. Să-mi vântur pletele blonde, să-mi scot ţâţele la înaintare, să-mi pun fusta mini şi tocurile sclipicioase de 10. C-aşa nu se mai poate!

Etichete:

11 Răspunsuri to “Cât de proastă e o vacă proastă?”

  1. Marco Polo Says:

    Aş fi vrut să zâmbesc la citirea mai sus despre „armele” pe care o blondă şi le … „ascute” pentru a da piept cu intervievatorul. Din păcate, realitatea este asta : ea câştigă „a priori” , şi adevăratele criterii se…ofilesc, pălesc, dispar în faţa nurilor zburdalnici şi…promiţători…

  2. Luca Cretan Says:

    Neah, dacă asta ți-e strategia no chance cu un bărbat.

  3. diacritica Says:

    Dacă asta ai priceput din ce-am scris, ai şanse maxime cu doamna de mai sus.

  4. Cerculeţ Says:

    Fa. Asta mi-a plăcut. Am crezut că e o notă muzicală. Si.
    Cerculeţ şi Helmut

  5. Luca Cretan Says:

    Nici tu nu înțelegi ce scriu eu. Să-ți traduc? Metoda sugerată de tine nu funcționează cu un bărbat adevărat. Întâmplător, sunt în situația de a intervieva diverse personaje. Iar despre șansele mele cu prietena ta vacă, este o răutate gratuită. Eu n-am indicat niciun interes pentru cineva. Dar se pare că tu urăști și femeile și bărbații, la grămadă. Gândește-te la asta.

  6. diacritica Says:

    Să-i explice careva şi lu’ Lucul poanta din articolul de mai sus, că singur nu pricepe.
    Iar eu nu mai am rezerve de răbdare ca să-nmoi posmagi.

  7. Stefan Murgeanu Says:

    @Luca

    ai auzit de ironie? sarcasm? umor? persiflare? satira?

    nu-i nimic, fa un test si trimite rezultatele in juma de ora :))))))

  8. jademan Says:

    Ţ place poza lu’ avataru’ meu? 😀

  9. o persoana critica Says:

    are o logica si cererea ei de promptitudine, daca era test de traducere, se poarta proiectele mici si rapide, de aceea se cauta traducatorii lipiti nonstop de computer. Pe de alta parte, oricine poate face o traducere foarte buna daca are suficient timp la dispozitie si prieteni mai destepti.

  10. diacritica Says:

    N-ai priceput despre ce-i vorba-n propoziţie.

  11. klaus Says:

    Vreau sa te intervievez 🙂

Comentariile sunt închise.


