Ţeava de cablu

Vine mama.
Am spălat covoraşul verzuliu – sper să nu se vadă că de vreo juma de an stă în balcon – , o să-l şi pun la locul lui (uite-aici, lângă pat).

Vine mama.
Unde fumează mama?
Balcon vraişte – conţinând una buc. masă prăfuită sau mai degrabă înnoroită căci nespălată de prin septembrie-octombrie, una buc.  fotoliu acoperită cu una buc.  sac cu haine acoperit cu covoraşul de mai sus, alte trei buc. saci cu alte haine de dat.
Răsturnat 4 saci, făcut 3, 1 de dat, 2 de dus pe lângă tomberon, că aşa nu se mai poate. Sau mai bine să-i dăm la o asociaţie. Scriu la asociaţie – am nişte saci cu haine, n-am maşină, ori veniţi voi să-i luaţi, ori vi-i aduc io cu taxiul. Sigur, ne bucurăm, tre’ să fie haine bune (hm, na, de exemplu e şi-o pereche de blugi ruptă-n genunchi,  n-am cârpit-o, da’ e cârpibilă, cu un pic de bunăvoinţă), de sezon (mda, bine, acu’ ce să fac, puloverele să vi le-aduc la iarnă?!), curate (bine, murdare nu erau, da’ na, le mai spăl o tură, dacă voi la centrul de zi n-aveţi maşini de spălat). Ne găsiţi de luni până vineri, de la 9 la 17.
Să mori tu?! Ăştia zici că-s de la administraţia financiară, nu de la asociaţia muritoare de grija oamenilor străzii. Adică să-mi iau liber de la serviciu ca să cobor doi saci cu haine, să-i urc în taxi, să-i scobor din taxi (şi să plătesc taxiul) şi să-i urc în casă la asociaţia cu pricina?! Asta-i ca şi cum Inima copiilor mi-ar cere să să mă duc la ei acasă să le înmânez personal  ăia 2 euro, că altfel nu-i acceptă.
Până una-alta sacii au rămas în balcon, o să facă mama slalom printre ei. Şi o să bombănească.

Vine mama.
La ce se uită mama? Că de juma de an nu mai am cablu. (Se trăieşte incredibil de bine fără tv.) Să punem cablu, că mama nu poate fără. Ce dacă are ţî rebusuri, ei tre’ să-i bâzâie televizorul.
Fie.
Mă duc la RDS să fac contract. Acu’ o săptămână. În 4-5 zile lucrătoare vi-l instalează. Azi sun. Aaaa, păi contractul dumneavoastră n-a fost procesat, de-aia nu v-au sunat. Duceţi-vă la casierie. Mă duc. Mi-l procesează. Cu data de azi. La care se adaugă, evident, 4-5 zile lucrătoare. Doamnă, cică, sunaţi-i şi cereţi-le să devanseze. Sun. Doar începând cu 2 mai se poate. Mama vine vineri, pe 27 aprilie. Pe 3 mai plecăm. Bine că voi fi pus cablu.

Ce mult mi-am dorit să am cablu!

Etichete:

7 răspunsuri to “Ţeava de cablu”

  1. jademan Says:

    Cât de scârbos! 😀

  2. jademan Says:

    Zău, la cum le „povesteşti”, parc-aş vrea să trec prin. 😀 Da’ tot scârboase sunt! 😀

  3. blegoo2 Says:

    Să-ți fie dă cap.
    Cablu’.
    (pe de altă altă parte… e vina ta; știai că mama vrea bâzâială, nu?)
    Oricum, ți-ai tras cablu.
    Vezi să nu te curentezi.

  4. diacritica Says:

    știai că mama vrea bâzâială

    Tocmai de-aia m-am dus de-am semnat contract pe 18.
    Pe 25 trebuia să fie deja instalat.

  5. Corina Says:

    Cred ca poti renunta la contract in maxim o luna de cand l-ai semnat, sau inainte sa vina sa-ti instaleze cablul… Doar cred, tanti de la Relatii Clienti stie sigur.:)

    Ai internet, poti gasi „posturi tv” online(inclusiv PROtv, Antene, etc), cauta „televiziune online” sau ceva de genul asta pe Google. Mult mai ieftin si mai putin mancator de nervi decat RDS-ul.

  6. Marco Polo Says:

    Vine mama.Bine-mi pare!
    Dar TV-ul cablu n-are.
    Cum găsim o rezolvare?
    Ne vom duce la plimbare! 🙂

  7. VictorCh Says:

    – De ce sa nu se vada ca a stat covorul in balcon? Ba sa se vada! Ca sa stie ca dumneata INTR-ADEVAR nu vrei covor, si ca ai acceptat covorul NUMAI in conditia oferita de ea, adica sa poti sa-l scoti cand ea nu-i.

    – Pe-‘ncercatelea (de catre mine), astia cu milogeala pt „neajutorati” sunt MULT mai pretentiosi la imbracaminte / incaltaminte decat suntem majoritatea cunostintelor mele: ei nu mai accepta lucruri intr-o stare in care noi am purta respectivele lucruri inca destul timp. Si neaparat de sezon – la schimbarea sezonului ei nu stocheaza (ca noi) hainele pt viitorul sezon similar, ci pur-si-simplu economisesc spatiul de depozitare aruncandu-le, dupa care la venirea viitorului sezon similar se milogesc din nou pt pomana. (Uneori arunca hainele nu numai la incheierea sezonului, ci si ca sa nu le spele.)

    – Dupa ce AI CONSTATAT ca nu ti-l instalasera atunci cand aveai nevoie, nu stiu LA CE ti-a mai trebuit sa te duci sa-ti proceseze contractul. In locul dumitale, eu m-as fi dus doar ca sa-i instiintez sa nu-si mai bata capul cu procesatul, ca daca nu ai cablul introdus pana la data D atunci nu mai ai nevoie si renunti la abonare si nu mai deschizi usa echipei ca sa-ti monteze cablul. (Fie ai fi scapat cu totul de a te mai abona, fie ar fi venit echipa sa-ti puna cablul PANA LA acea data, EVIDENT nemaiadaugandu-se acele 4-5 zile.)

Lasă un răspuns

