Diacritica giveaway

Image

 

Eu nu-i vreau, da’ poate-i vreţi voi. Scrieţi-i lu’ Paul Burton şi ziceţi-i c-am zis eu să vă dea banii.

 

 

 

 

4 răspunsuri to “Diacritica giveaway”

  1. Răzvan Says:

    Nici pe mine nu mă interesează sume aşa mici. Să şi-i ţină el… 🙂
    PS. Dar care era neliniştea ortografică?

  2. diacritica Says:

    Nu era.
    Da’ când scriu din panoul general wordpress (adică nu din diacritica.wordpress.com), nu mă lasă s-aleg categoria.

  3. Marco Polo Says:

    Conform modelului „muieţi îs posmagii”, eu i-aş scrie totuşi. 🙂 Ceea ce mă reţine este că nu ştiu după care sistem se impozitează suma : după cel românesc sau după cel al…”perfidului Albion” ? 🙂

  4. Cârcotaşu Says:

    E vorba de 5 0 0000 UKP ound s?? 😯 Mă, să fie! Să şi-i păstreze!

Comentariile sunt închise.


