Cum a ajuns diacritica în Academia Caţavencu

Sau ideile ei, ale diacriticii – e-acelaşi lucru, diacritica fiind făcută numa’ din idei.

Când e vreme frumoasă mănânc de prânz în parc. Îmi iau un sendviş, o gazetă şi mă duc în părculeţul de copii. Azi mi-am luat, după multă vreme, Academia Caţavencu. O dăşchid, mă uit c-a ajuns o foaie amărâtă (rămăsesem la Caţavencu ăla cu pagini multe şi pline de chestii citibile), citesc trei bule, apoi îmi pică ochii pe „Cum vom câştiga Eurovisionul la anul”. Cum? Uite-aşa: „Data viitoare, ca să ieşim pe locul I, uite cum trebuie să procedăm: alegem o manea originală, cântată de Adi Minune în duet cu Vali Vijelie […]”.

Coincidenţă, desigur. Şi titlul, şi maneaua.

Ceea ce îmi aminteşte de preinspirarea lui Cristian Pătrăşconiu de acu’ aproape 3 ani.

Nişte sărmani, vorba lu’ dom’ Săraru.

8 răspunsuri to “Cum a ajuns diacritica în Academia Caţavencu”

  1. Fleur Says:

    O, da, Academia asta s-a dat de tot la fund. Articole sterile, humor de doi bani, vulgarităţi cât cuprinde.
    Despre deontologie nici nu mai are rost să pomenim…

  2. Iulia Says:

    Of, dacă ai vrea să faci bani cu blogul ăsta… Dacă te-ai putea coborî la nivelul lor să le dai puțin peste nas… Că merită… Nu-i cinstit. La capul / cunoștințele / experiența ta îi bagi pe toți în buzunar. Ai zis că ai găsit la noul job diacritica în bookmarks. Academia Cațavencu și alții te copiază fără să le pese măcar. E păcat. Nu putem schimba lumea, nu vrem să ne coborâm la nivelul lor, dar toate merg până la un punct…
    Și ce, tu nu meriți timp pentru tine ? Că în era noastră timpul se măsoară în bani și banii în timp…
    Nu vreau să te „învăț” eu nimic, doar am simțit nevoia să-mi exprim frustrarea și respectul 🙂
    Toate bune.

  3. diacritica Says:

    Zici că dacă fac bani cu blogu’, Caţavencu şi Pătrăşconiu nu se mai preinspiră din ce scriu eu? 😀

  4. Iulia Says:

    Zic că e mai ușor să furi ideile unuia mai „underground” decât ale unuia „la scenă deschisă”. Chiar dacă ăla mai underground e mai deștept ca ăla de se pune pe afiș (sau tocmai de-aia…). Ce să zic… e așa o chestie… a fi sau a nu fi comercial… Mie îmi place tare mult ce faci tu aici și îmi place și ideea de bază, în ansamblu. E foarte foarte tare. Da’ unii merită să li se dea peste nas, asta zic.

  5. diacritica Says:

    Nu-nţeleg, blogăru’ care face bani din blog e „la scenă deschisă”, ăla care nu face bani e „underground”?

  6. Iulia Says:

    Da, pe scurt, da… Evident că nu susțin superficialitatea, da’ câteodată așa-mi vine să renunț la etică, idee, crez, pasiune, dorință și să mă fac măcar un pic una de-a lor, să-mi meargă și mie bine, să mă duc și io în concediu la Mediterană… sau pe-o insulă pustie…

    Tu ai un content aici, oioio, te iubește Google de nu mai poate 🙂 Eu nu sunt SEO expert sau ceva, dar te-am găsit pe prima pagină pentru multe căutări frecvente legate de limba română (nu mai caut de mult pe Google, caut direct la tine, că în tine am încredere).

    Unii dau bani grei să „apară pe prima pagină”… conținutul e cea mai mare problemă când vine vorba să faci un site de calitate, fie el și un simplu site de prezentare. Nimeni nu scrie mai nimic, da’ vrea rezultate.

    Tu ai un extra-mega-giga site, fără să-ți fi propus (probabil). Pur și simplu te-ai enervat pe toți analfabeții (dintre care cel dintâi sunt eu:) ) și ai făcut un blog.

    Eu mă uit la blogul tău din punctul ăsta de vedere, al conținutului și… ce să zic… e foarte foarte tare !
    Unii vor să vândă cu orice preț, sunt ahtiați după bani făcuți ușor, alterează conținutul, doar doar i-o plăcea lui Google de ei ! Tu ai un conținut extrem de bogat și mai ales relevant, sincer, real, pe bune, în concordanță cu realitatea, de bază, de încredere și nu vrei să câștigi de pe urma lui 🙂
    Ești un fenomen ! În cel mai bun sens cu putință.

  7. Liviu Says:

    Atentie, fosta Academia Catavencu a devenit Catavencii (in sensul ca acolo a migrat marea majoritate a echipei, dupa cumpararea brandului Academia Catavencu de catre Dan Adamescu, patronul Romaniei Libere, candva prin 2011, cred). Catavencii, care apartine holdingului Adevarul al lui Dinu Patriciu, mai pastreaza intrucatva aerul vechii Academia Catavencu, desi mult diluat, oricum mult peste nivelul noii Academia Catavencu care e scrisa de o cu totul alta echipa incropita de Adamescu din ziaristii lui de la Romania Libera.

  8. diacritica Says:

    @Iulia: Io tot n-am înţeles legătura dintre „(nu) faci bani din blog” şi „(nu) se preinspiră Pătrăşconiu de la tine”. 😀
    Nu cred că domnii ăştia au jene de genul ăsta. Şi na, dacă atâta poate ei, atâta poate.
    Or’cum, nu pot ei copia cât pot eu scrie când am chef. 😀

    @Liviu: Nu ştiu de unde ţi-a rezultat că n-aş şti toate celea. În propoziţiunile de mai sus scrie clar că despre revista „Academia Caţavencu” e vorba, nu-nţeleg unde s-a produs confuzia.

Lasă un răspuns

