Info

M-am dat azi prin oraş cu taximetristul cu cei mai frumoşi ochi posibili.

Etichete:

13 răspunsuri to “Info”

  1. Corson Says:

    Ochii sint oglinda sufletului.
    Asta e! O sa mori fata batrina. Bea o sticla de vin pe chestia asta. Singura.

  2. Șasă cai frumoși Says:

    Nu cred. N-aveai cum. Că n-am lucrat azi. Taxiul meu are o problemă la direcție și mi-am luat concediu. 🙂

  3. Corvin Says:

    Cu Băsescu ?

  4. Răzvan Says:

    Și poza? Unde e poza?

  5. Marco Polo Says:

    a. Înţeleg să te dai cu liberalii, cu ţărăniştii, cu democraţii, cu socialiştii, cu liber-schimbiştii, apoi cu sania, cu paraşuta, cu parapanta, apoi în căluşei, în maşinuţe, în lanţuri, în…, dar cele scrise mai sus chiar că lasă loc de…interpretare, zău-aşa! 🙂
    b. „Cei mai frumoşi ochi posibili” : e doar chestie de gust, de „optică”…La vehicule, inclusiv la…biciclete :), ochii frumoşi erau „catadioptrii”, adică aceia de … pisică ! 🙂

  6. Cârcotaşu Says:

    Căldură mare, dom-le! 😯

  7. ioana Says:

    mmmiami iami 😀

  8. Iulia Says:

    Voiai cumva să sesizeze careva că de fapt te-ai dat prin oraş cu taximetristul cu cei mai frumoşi ochi posibil… ?
    Sănătate.

  9. diacritica Says:

    De fapt evăr.

  10. dadatroll Says:

    Posibilii nu posibili cas doi.

  11. jademan Says:

    LIKE!!! 😀

  12. nikuelektriku Says:

    iar eu am intilnit in seara asta cea mai indoielnica germanie posibila, care fuma nervos si scuipa prin strungareatza.

    daca nici de data asta nu sint citat, ei bine, io renuntz, sa n’avem vorbe!

  13. Tudorminator Says:

    Dacă ochii ăia ar fi fost și dulci… 🙂

Comentariile sunt închise.


