Magia lui Google

Că magie e – şi-i a lui Google – asta de face ca blogul să se menţină într-o medie a traficului, deşi nu mai scriu aproape nimic de câteva luni.

O să-mi revină cheful de scris cândva.
Sau poate că nu.

Oricum, prin toamnă s-ar putea s-apară cartea cu cratime pentru puşti.
Dacă n-ar fi aşa de cald şi n-aş avea atâtea altele pe cap, aş scrie-o şi pe-a doua. Şi pe-a treia şi pe-a patra, de fapt – le am în cap sub formă de cuprins.

Etichete:

7 răspunsuri to “Magia lui Google”

  1. mihnea Says:

    e bravo. tu primesti mult trafic de la google pt ca esti listata cu multe solutii pe net si esti gasita. ideea e ca lumea nu intra atat de mult pt partea de blog, adica gandurile zilnice sau mai stiu eu ce. si nici n-ar creste traficul daca te-ai apuca sa postezi in draci.. so bucura-te 😛

  2. diacritica Says:

    Nu ştiu dacă mă bucur, doar mă gâdil. 🙂 Mă uit aşa, cum te uiţi la un copil – ia te uită, când ai crescut aşa? 🙂

    În rest, n-o fi părând, da’ de-acu’ cam ştiu ce şi cum cu google. E straniu că blogul apărea prin primele rezultate încă din 2009 – probabil pentru că a fost primul blog „asiduu” pe nişa asta.
    Iar nucleul dur de oameni care intră p-aci ca să citească ce mai scriu eu, nu ca să se informeze, cred că nu prea sare de 100 de cititori.

  3. v Says:

    păi, o sută de inşi pe care să-i intereseze pur şi simplu ce mai faci matale zilnic nu-i puţin, zic. 🙂

  4. newborn Says:

    Celor care au net de la RDS, IP-ul li se schimbă de cîte ori se conectează la reţea, aşa că n-ai de unde să ştii…

  5. Blegoo Says:

    O fi cald, avem și altele pe cap… da’ io zic că sărim lejer de o sută.
    Ceva spre mie, alea.
    Din care… 85% masculi.
    Deci, cum te simți ca vedetă?
    🙂

  6. Iulia Says:

    „Oricum, prin toamnă s-ar putea s-apară cartea cu cratime pentru puşti.”
    Îmi imaginez o carte scrisă pe înțelesul copiilor, ca să priceapă „oamenii mari”. Abia aștept.

    „…aş scrie-o şi pe-a doua. Şi pe-a treia şi pe-a patra, de fapt – le am în cap sub formă de cuprins.”
    Oaaaaa 😀 😀 😀

  7. Radu Says:

    e normal sa fie trafic pt ca aici sunt REGULI de gramatica, MATEMATICA ce nu se modifica in timp. pe alte bloguri lumea intra pt a afla o sinteza a noutatilor de pe planeta prin ochii unui blogger.

    acolo daca ala nu scrie o saptamana nimic ii moare traficul
    nu intra lumea aici pt a discuta cu tine ci pt a afla cum sa scrie corect

    blogul tau va fi folositor si peste 100 de ani

Lasă un răspuns

