Aşijderea, aşişderea

(Mihail Neamţu, contributors.ro)

Alo, domnu’ Neamţu, noi în limba română spunem şi scriem aşijderea, cu j, da? Asta în caz că nu suntem vreun ziarist cu jnepeniş în cap.

(DOOM 2)

Etichete: ,

3 Răspunsuri to “Aşijderea, aşişderea”

  1. anana Says:

    iete na, ca nu am stiut cum se scrie ,poi au trecut 45 ani de cand am terminat scoala

  2. geomarz Says:

    Ma lasati, domnul Neamtu care le stie pe toate nu o stie pe asta cu asijderea?
    Putea scrie ”de asemenea” ori ”la fel”, ca nu puneau nici un fel de problema.
    Dar eu am convingerea ca a scris numai asa, la misto!

  3. Cârcotaşu Says:

    Mi se pare normal la un… neînţeles care are resurse pentru următoarele:

    rătăcește însoțită de puseul grafomaniei și nu e deloc un geniu pustiu. De câțiva ani Dr Mungiu exploreaza patologia urii, a invidiei și a frustrărilor inavuabile.

    Oriş’cât, mai are până-l egalează pe Pata!

Comentariile sunt închise.


