Poze

Jur pe roşu că-n oglindă arăt mai bine decât în cele 4 „poze tip buletin” făcute azi!

7 Răspunsuri to “Poze”

  1. Pinocchio Says:

    Hmmm, să le vedem și noi.

  2. Marco Polo Says:

    Care este oare numărul minim de poze făcute de la care un om începe să…arate bine ? 🙂

  3. VictorCh Says:

    Pune oglinda-‘n buletin, in loc de poza…

  4. Corson Says:

    Si eu ma vad in oglinda ceva intre Robert Redford (Barefoot in the Park), Adrian Paduraru (Declaratie de dragoste) si Harry Belafonte (Island in the Sun). Inevitabil, in pozele tip legitimatie, arat ceva intre Puiu Calinescu, Roberto Benigni si Whoopi Goldberg.

    Evident, adevarul e undeva la mijloc. Dar nu asta conteaza. Conteaza ca eu ma privesc in oglinda. La pozele tip legitimatie se uita cei care sint platiti pentru asta.

  5. diacritica Says:

    Si eu ma vad in oglinda ceva intre Robert Redford (Barefoot in the Park), Adrian Paduraru (Declaratie de dragoste) si Harry Belafonte (Island in the Sun).

    Pfuai, ce bătrân eşti! 😀

  6. Corson Says:

    Daca ziceam Rudolph Valentino, Douglas Fairbanks, Charles Boyer imi spuneai mumie sau clasic in viata?

  7. diacritica Says:

    Troll-fantomă.
    Sau fantomă troll, mă rog.

Comentariile sunt închise.


