Matrimoniale

Mica publicitate, gratis.
De la dreapta la stânga:

Tot de la dreapta, mai la stânga:

În caz că interesează pe careva.

(Staţia „Borangicul”, autobuz 202, către piaţa Matei Ambrozie.)

18 Răspunsuri to “Matrimoniale”

  1. VictorCh Says:

    Stie ce vrea si scrie ciudat de corect.
    (Numa’ ca n-am inteles ce fel de „doamna” cauta – inaintea precizarii varstei… Sau EXACT CU ASTA „am ratat poanta”?)

  2. diacritica Says:

    Cum ce fel de doamnă?! O lady.

  3. VictorCh Says:

    Eu acolo (dupa „D-nA”)… citesc (mai mult banuiesc, intuiesc) un fel de „MUXIXy”, sau eventual MYXIXy…

  4. mereu eu Says:

    E „maxim”. 40 ani. Clar nu se poate spune că nu știe ce vrea…

  5. Marco Polo Says:

    Da, e…”maxim”.Mi-ar fi plăcut să văd precizat şi…”minimul”…
    Ca la buletinul meteo. Sau la „Cotele apelor Dunării” unde se dau şi „adâncimile minime la praguri”! 🙂

  6. camelia Says:

    …e MAXIM cu marker permanent!

  7. VictorCh Says:

    De remarcat faptul ca autorul anuntului „nu se arunca”: el doar anunta ca o cauta, nu precizeaza nicaieri si din ce cauza / in ce scop, nici ce se intampla (sau nu) daca / dupa ce o gaseste…

  8. 9 Says:

    Oare, care doamnă sub 40 de ani si cu casă, vrea să se mărite?

  9. VictorCh Says:

    Probabil toate cele care nu vor sa stea nici singure, nici cu vreun surogat de familie (alcatuita probabil din alti membri ai familiei de provenienta, sau din prietene, si/sau din „animale de companie”); sau care simt nevoia unui aliat in lupta cu greutatile vietii; si/sau care simt nevoia sa primeasca si sa ofere caldura sufleteasca.
    Si nu este obligatoriu sa fie singura spre 40 ani fiindca a respins de-la-bun-inceput ideea mariajului – poate sa fie o divortata care deja s-a consolat cu ideea, sau o vaduva care a depasit deja perioada de doliu sufletesc (sau o mama singura care simte nevoia unei „figuri paterne” in preajma copilului / copiilor sai).

  10. 9 Says:

    VictorCh, probabil că…nu. 🙂 Nu cred că astfel de doamne ar fi chiar atât de disperate încât să sune la cei care-şi lasă nr. de telefon pe toate gardurile. 😉

  11. VictorCh Says:

    9, eu raspunsesem comentariului dumitale (intrebarii continute in acesta) – nu anuntului matrimonial postat (pare-mi-se) pe un stalp si nu articolului pe marginea caruia comentam – or dumneata in intrebare nu precizasesi nicaieri ca ar fi vorba de a se marita „in acest fel”, sau „raspunzand unui astfel de anunt” – asta ca sa nu mai mentionez posibilitatea ca femeile din raspunsul meu sa fie nu „doamne”, ci simple femei din mediul social corespunzator celui al „publicistului”; nu confunda exprimarea relativ elevata din raspunsul meu cu „finetea” persoanelor care ar putea simti ceea ce scrisesem eu: nu simtamintele descrise de mine sunt apanajul oamenilor cultivati (le pot simti si cei din „clasele de jos”) ci doar modalitatea de descriere a lor (si poate modalitatea de constientizare si de verbalizare a existentei acelor sentimente).

  12. VictorCh Says:

    P.S.
    …si disperarea este un simtamant care nu tine cont de clasele sociale, ba poate loveste chiar mai acut in „cei de sus”.

  13. 9 Says:

    VictorCh, nu te supăra…
    Dacă e să analizăm anunţul…tot o să mai bag un pic de vină. Lipsesc virgulele. Sau poate am eu nevoie de ochelari… Asta să pot să-mi dau seama cine vrea să se mărite: casa sau doamna?

  14. diacritica Says:

    Ia, hai, gata, că m-aţi plictisit.

  15. Marco Polo Says:

    Aici e ca în zicala „aruncă un prost un bolovan în apă şi zece deştepţi se căznesc să-l scoată”.
    a. O astfel de „tablă” e pusă de un dobitoc semi-analfabet care mai poate afişa tot pe tablă: „vând vin”, „vând teren”, „închiriez casă”, „cumpăr loc de veci”, etc…
    b. E şi ilar, dar şi trist să vezi un astfel de anunţ chinuit scris şi pus la vedere.În viziunea autorului, aproape că femeia devine o marfă, un obiect de negociere, dacă nu unul chiar de vânzare-cumpărare….
    c. Ne dăm bine seama cărui segment de populaţie i se adresează, şi cărui nivel (mai mult decât modest) de educaţie, instruire etc…

  16. Dienutsa Says:

    Autobuzul ala e site de matrimoniale?

  17. diacritica Says:

    Staţia lui.

  18. Dienutsa Says:

    Fie.

Comentariile sunt închise.


