Fumători din lumea-ntreagă,

Pe-această cale vă rog frumos să nu mai fumaţi în lift.
E drept că n-am fumat niciodată, dar – jur pe roşu! – nu sufăr de isterie antifumat (nişte oameni de p-aci pot depune mărturie în acest sens). Nu strâmb din nas când omul de lângă mine vrea să fumeze, nu fac nici fiţe pasiv-agresive, la restaurant m-aşez fără probleme la raionul de fumători, nu-mi doresc cafenele de nefumători. Dar la fumul de ţigară în lift mă-nec. Vă rog eu frumos, nu mai fumaţi în lift.

8 răspunsuri to “Fumători din lumea-ntreagă,”

  1. Dienutsa Says:

    Eu practic acest obicei urat si iubit de multi dar niciodata in lift.
    Jur pe rosu. 🙂

  2. Eddie V. Mata-Ochoa Says:

    Bine spus!

  3. VictorCh Says:

    Da, intr-adevar mirosul de fum rece, „statut”, de tutun (in special intr-o atmosfera umeda) este inecacios de neplacut.

  4. Fleur Says:

    Da’n care lift? Că nu ne-ai zis… 🙂

  5. diacritica Says:

    În toate lifturile din lume. 🙂

  6. diacritica Says:

    Sau mai bine zis în nici un lift din lume. 😀

  7. AC Says:

    Desi sunt fumatoare, nici eu nu suport fumul de tigare din lift.

  8. diacritica Says:

    Ţigară, mulţumesc.

Comentariile sunt închise.


