Ştiri ţâşninde

(Cam aşa aş traduce eu „breaking news”, dacă m-ar întreba careva. Bine că nu mă-ntreabă.)

D.P. (Dan Popa?), hotnews.ro

Să recapitulăm: adresa de mail nu-i a lui Crstian Sima, Cristian Sima n-a ieşit să declare public „eu am scris scrisoarea aia”, nu rezultă nici c-ar fi dat cu subsemnatul pe undeva legat de scrisoare, n-aud nici c-ar fi pus filmuleţ pe youtube în sensul ăsta. Prin urmare: de unde „mesaj asumat de Cristian Sima”? Cum şi l-a asumat?

Domnu’ D.P., spuneţi cu voce tare în oglindă mesaj asumat de Cristian Sima, mesaj semnat de Cristian Sima şi mesaj semnat „Cristian Sima” şi vedeţi ce vă rezultă.

Etichete: , ,

9 răspunsuri to “Ştiri ţâşninde”

  1. ovidiu Says:

    Multumesc.

  2. diacritica Says:

    Să creşti mare!

  3. ovidiu Says:

    🙂
    O să-mi fac un obicei să trec zilnic p-aci.
    O seară minunată va doresc.

  4. M Says:

    eu le-as spune „stiri care se sparg (in figuri)” 🙂

  5. Corson Says:

    „… un mesaj asOmat de Cristian Sima, …”
    Sa nu facem atita caz de o banala greseala a dactilografei.

    Numa’ cine nu munceste, nu greseste.

  6. VictorCh Says:

    Poate ca oi fi inteles eu gresit, ca nici prea atent nu eram si nici n-am stat indelung pe post, ci doar am surprins un fragment zapand printre posturile TV, da’ mie mi-a facut impresia ca aseara mai tarziu (nu stiu daca nu era deja azi FOARTE devreme) am auzit o voce (a unui cetatean care pretindea a fi respectivul individ) comentand (prin telefon) acea scrisoare.

  7. Marco Polo Says:

    Da! Sunt „Ştiri ţâşninde” precum un …izbuc :

    izbuc, izvor cu activitate intermitentă, funcționând pe principiul sifonului: apa adunată într-un gol carstic iese brusc la supr. în momentul când atinge nivelul cotului sifonului. Este caracteristic ținuturilor carstice (denumire regională din Mții Apus.). Sin. izvor vaucluzian. (DEX online)
    De aceea, când le auzim, uneori ne vine cu…”sifon” ! 🙂

  8. v Says:

    Mai la concret, numai cine n-a-nvățat despre subiectivă îi pune virgulă.

  9. diacritica Says:

    Da, Victor, dup-aia a apărut, pare-mi-se. Da’ la momentul când au publicat scrisorile, omu’ nu ieşise pe nicăieri să-şi asume scrisorile.

Lasă un răspuns

