Nu doar mă-ta are cratimă

Ci şi mă-sa lui Cosma George.

(Culeasă azi de la grădina botanică din Cluj)

Bonus:

Să înjuraţi bine!

Mă-tii, mă-sii

De ce are „mă-tii” doi de i

Câţi i? Doi de i

 

 

Etichete: ,

9 răspunsuri to “Nu doar mă-ta are cratimă”

  1. VictorCh Says:

    La inceput am fost mirat de formularea „Câţi i? Doi de i”, dar apoi am vazut ca linkul ma conduce la articol cu titlul asa cum consider eu ca este corect: „Câţi de i? Doi de i”

  2. Fleur Says:

    Ca să nu mai zicem că posesivul „-sa” exclude articolul hotărât.
    („Mama lui Cosma” sau „mă-sa”…)
    Da’ asta-i din altă poveste. 🙂

  3. Daily Gossip Says:

    Dar intra ei aici, sa vada cum se scrie corect? 🙂

  4. diacritica Says:

    Zilnic cam 6.000 de vizualizări venite de pe motoarele de căutare.
    Aş zice că intră, prin urmare. Desigur, doar cei cu dubii. Majoritatea îs fără dubii.

  5. Grominu Says:

    Plus besoin de rien: on est bien
    Pedagogia în cazul scrisului cere ca lucrurile să fie învăţate pe rând, în timp şi cu răbdare. Deocamdată trebuie apreciat că a pus basca pe ă-ul de la „mă-sa”. Cratima o s-o pună la ta-su. Finețurile gen „posesivul „-sa” exclude articolul hotărât” … mai încolo, la nepotă-su. Răbdare! Cu vouloir-ul stă bine, totul e să-i ajungă vopseaua. Pardonne-lui ce caprice d’enfant, poate că are dubii dar il voulait vivre comme le temps. O spune și Mireille Mathieu:
    „C`était vouloir et connaître
    Tout de la vie, trop vite peut-être
    C`était découvrir la vie.
    Avec ses peines, ses joies, ses folies.
    Je voulais vivre comme le temps.”
    On ne dit plus rien on est bien.

  6. VictorCh Says:

    Cei fara dubii sunt cei mai periculosi…
    (EXISTA – este adevarat – o infima minoritate la care lipsa de dubii este dovada de intelepciune, avand ei toate cunostintele necesare pt a elimina in mod justificat indoielile, dar – din pacate – la majoritatea celor fara dubii aceasta lipsa nu este decat o dovada de ingamfara, lipsa de indoieli fiind insotita de o la fel de „temeinica” lipsa de cunostinte corecte, acestea fiind in general inlocuite cu „convingeri proprii” de genul „da’ ASA zice si…” (de regula vreo ruda mai varstnica, sau vreun vecin) – de parca asta ar fi vreo dovada de corectitudine.)

  7. Marco Polo Says:

    @ VictorCh:
    citat din : „fiind insotita de o la fel de “temeinica” lipsa de cunostinte corecte, acestea fiind in general inlocuite cu “convingeri proprii” de genul “da’ ASA zice si…” (de regula vreo ruda mai varstnica, sau vreun vecin) … ”

    Întrebare (că tot vin alegerile !) : după Dvs, ar trebui să mai credem în politicieni, în promisiunile lor, ca să mergem la vot şi să votăm, trebuie să avem dubii, adică să ne îndoim de ceea ce ne promit ei nouă ? Eu cred că trebuie să credem doar în „convingerile proprii” ! Dvs. nu credeţi în propriile Dvs. convingeri politice ? 🙂 Dacă da, atunci nu mai aveţi dubii, deci sunteţi un om…periculos! 🙂 Cum tocmai Dvs. aţi declarat mai sus : „Cei fara dubii sunt cei mai periculosi…” 🙂

  8. jademan Says:

    Corect: ‘Măsea lui …’. 😀

  9. VictorCh Says:

    Dezbateri politice – daca-mi lasi adresa vreunui blog / sait pe specific unde „sa ne intalnim”, sau daca-mi comunici (spre ex) adresa dumitale de mail (variante) – SAU aici, dar numai daca o convingi pe gazda noastra sa-si dea in mod explicit consimtamantul.

Comentariile sunt închise.


