’80

4 răspunsuri to “’80”

  1. Marco Polo Says:

    a. Fotografia e de la Baia (Dobrogei) ?
    b. Dna Diacritica ne spunea într-o postare mai veche cât de aprige sunt dobrogencele.Răspundeam postării cu entuziasm spunând că am trei exemple de asemenea persoane pe care le stimez.Acum cinci minute aflu că una dintre ele s-a pierdut la 51 de ani.Vecina de la etajul 1.Noi stăm la cel de deasupra, la 2…

  2. Fleur Says:

    Te năpădesc amintirile?
    E o altă ghicitoare?
    Mama și tata, în ’80? (Ce frumoși sunt… )

  3. diacritica Says:

    Te năpădesc amintirile?

    Nu, două săptămâni am stat cu ei sub ochi. 🙂
    Am făcut poză pozei ca s-o printez şi mi-am zis că i-ar şade bine şi aici.

  4. v Says:

    fru-mu-şi-că foc!

Lasă un răspuns

