Ce face o capră…

…când se cacă?

Doamna vine la consignaţie (consignaţie era, jur!) cu animalul personal de companie, o capră. Pitică, chestii – în fine, capră era. Şi ce face capra cât stă în magazin? Ce ştie ea: împunge, roade, se scapă pe dânsa. Biluţe multe şi mărunte, ştiţi voi. Sau poate nu ştiţi, c-oţi fi copii de oraş. Eu ştiu, că mamaia avea capre.
În fine.
Doamna vinde capra pe 40 de dolari şi zice: „n-o să-mi fie dor de excrementele ei” (nu mai ştiu cum a sunat pe englezeşte – poops sau cam aşa).

Copii, excrementele de capră se cheamă căcăreze, da?

Etichete:

7 Răspunsuri to “Ce face o capră…”

  1. Marco Polo Says:

    Sau eufemistic spus : „măslinici”! 🙂

  2. VictorCh Says:

    Ca alea de oaie or fi mai breze (sau invers)!?!…

  3. diacritica Says:

    Victor:
    „excrementele de capră se cheamă căcăreze”
    vs
    „căcărezele sunt excremente de capră”.

    ok?

  4. ioanamaria12 Says:

    vreau numa’ satz zic ca azi am avut o pauza de 4 ore de la cei 2 tineri ai mei, pe care am petrecut-o citindu-ti blogul. faina pauza am petrecut:)

  5. diacritica Says:

    Mulţumesc. 🙂

  6. Marco Polo Says:

    De fapt, raspunsul la intrebarea din titlu este : mai intai capra ridica…coada! 🙂 Ca o tine apoi pe sus, asta-i problema ei, tine de morala sau de cat de raioasa este. 🙂 In curand se va umbla cu capra.Pana atunci cu…cioara vopsita in papagal care sa ne scoata cu ciocul „planete” cu alde cine sa votam! 🙂

  7. Sev7en Says:

    In Basarabia, la cacareze se spune pampasele. 😀

Comentariile sunt închise.


