Wow!

Cum se traduce „wow!”? Altfel decât „uau”.

Etichete:

18 răspunsuri to “Wow!”

  1. Stefan Murgeanu Says:

    foioioi

    aiaiai

    ooooo

    🙂

  2. diacritica Says:

    La „aiaiai” mă gândeam şi eu. 🙂

  3. J Says:

    Mnu merge! Că dacă rămâi cu gura căscată în faţa unei valize cu parale nu zici „ai-ai-ai”… Nu?! Sau da? 🙂

  4. diacritica Says:

    Păi na, nu-l traduci de fiecare dată la fel. 🙂

  5. Oana Says:

    „Maaaaamă!!!!”

  6. Moty Says:

    Văleu?

  7. Jay Says:

    Heaoles!

  8. Jim Says:

    Tulai doamne!

  9. KonicK Srl Says:

    Am solicitat sa nu mai primesc e-mail de la site-ul dvs. Daca nu incetati voi sesiza organele abilitate

    ________________________________ De la: diacritica Către: konicksrl@yahoo.com Trimis: Marţi, 13 Noiembrie 2012 8:10:46 Subiect: [Articol nou] Wow!

    diacritica posted: „Cum se traduce „wow!”? Altfel decât „uau”.”

  10. Liviuss Says:

    iai fain-ii

  11. Cristian Lenga Says:

    oooolala

  12. 1altcineva Says:

    oi

  13. VictorCh Says:

    Parca si eu inclin spre varianta prezentata de Moty (cat-de-cat respecta concizia si unicitatea sensului: uimire (in principiu placut-) surprinzatoare).

  14. ZIdane Says:

    word of warcraft 🙂

  15. Aplicatii Android Says:

    Ai de capu meu

  16. diacritica Says:

    Am solicitat sa nu mai primesc e-mail de la site-ul dvs. Daca nu incetati voi sesiza organele abilitate

    ________________________________ De la: diacritica Către: konicksrl@yahoo.com Trimis: Marţi, 13 Noiembrie 2012 8:10:46 Subiect: [Articol nou] Wow!

    diacritica posted: “Cum se traduce “wow!”? Altfel decât “uau”.”

    Aşa, dom’le, bagă spaima-n ei, mama lor de americani!

  17. Mitu Says:

    Am scris şi pe twitter, dar nu ştiu dacă îl citeşte cineva, aşa că scriu şi aici. Probabil ai un virus sau ceva, şi trimiţi un site de phishing pe direct message.

  18. diacritica Says:

    Ştiu, mulţumesc.

Comentariile sunt închise.


