Toţi labagii / labagiii trişti

Un labagiu, doi labagii, nişte labagii, labagiii ăia, toţi labagiii, da? Ca la un gargaragiu, nişte gargaragii, toţi gargaragiii. Ca la un bulangiu, doi bulangii, nişte bulangii, toţi bulangiii.

(Culeasă de pe Facebook zilele trecute. M-am mirat să văd că nu o pomenisem deja p-aici.)
–––––––––––

Să înjuraţi bine!

Etichete: , , ,

5 răspunsuri to “Toţi labagii / labagiii trişti”

  1. Cârcotaşu Says:

    Semnal: http://www.observatorulph.ro/social/in-marginea-fostei-dezbateri-despre-invatamintul-din-romania-dan-ungureanuun-text-care-iti-taie-respiratia

  2. ioanamaria12 Says:

    Creca toate substantivele terminate in „-iu” accentuat fac la fel, nu? Sau generalizez eu prea repede si prea curand?:)

  3. diacritica Says:

    Habar n-am dacă toate, nu mi-am bătut capu’. 🙂

  4. nikuelektriku Says:

    ‘nseamna ca n’atz aflat cum americani (nu stiu daca labagi), care se stie, sint cei mai prosti oamenii, au inventat mingii cu irima, pentru propri copi.

  5. crisuadi Says:

    cred ca toate substantivele terminate in „-iu” accentuat seamana cu labagiu , nu? 🙂

Lasă un răspuns

