Ce-i lipseşte Mercedesului?

Nu mai bine vă reglaţi voi gramatica proprie, aia pe care când lucrezi în marketing tre’ s-o ştii cu ochii-nchişi şi pe-ntuneric?… (Sau poate că de reclamele lu’ Mercedes se ocupă băiatu’ de la service? Caz în care mă scuzaţi, dom’ şef, că cu matale n-am treabă.)

(Copii, noi zicem şi scriem corect reglarea gratuită a luminilor exterioare ale tuturor autoturismelor şi autovehiculelor, că e vorba de nişte lumini care sunt ale autoturismelor şi autovehiculelor.)

(Da, ştiu, dom’ Mercedes: îs numa’ două litere lipsă, ce mare scofală…)

(De la amicu’ domnu’ Lucian.)

Etichete: ,

5 răspunsuri to “Ce-i lipseşte Mercedesului?”

  1. dot Says:

    Hm,
    penibil moment pentru MB.

  2. ovidiu Says:

    recunosc ca daca nu-mi spuneati nu sesizam.
    Multumesc.

  3. Moty Says:

    Oau, câte greșeli din astea am văzut! De acum înainte le voi fotografia și ți le voi trimite.

  4. N. M. Says:

    Bună seara! Am observat pe Facebook următorul mesaj electoral al lui Mihail Neamţu:

    „Pentru toți cei care viitorul României contează, am un singur mesaj: implicați-vă!”

    Imaginea, aici: http://i50.tinypic.com/28b7jgj.jpg

    Şi poate e doar impresia mea, dar cred că este inept formulat începutul. Prima mea explicaţie a fost că a omis un PENTRU: „Pentru toţi cei PENTRU care viitorul…”. Dar se pare că nu e nicio omisiune, întrucât autorul repetă aceeaşi frază şi la sfârşitul mesajului.

    Deoarece nu sunt sigur asupra observaţiei, aţi putea să mă lămuriţi dumneavoastră? Mulţumesc anticipat!

  5. VictorCh Says:

    Noroc de faptul ca in titlu intrebarea nu se refera la ce-i lipseste Mercedesei…

Comentariile sunt închise.


