Milioane, patru


Nu ştiu cum au făcut alţii primul milion, eu ştiu când l-am făcut pe-al meu: după vreo doi ani şi ceva de blog, prin februarie-martie 2011.  Nu cred să-l fi tras în poză.
Al doilea a venit la nici un an, noiembrie 2011.
Al treilea în iulie 2012.
Al patrulea acu’ 2 seri – parcă. La vreo 4 ani de blog.

Şi-un top la zi – întru scrierea ulterioară a istoriei.

13 răspunsuri to “Milioane, patru”

  1. Blegoo Says:

    Blegoo (bânbâindu-se): „Păii… păi… la modu’ ăsta îl întreci pă Zoso!?!”

  2. VictorCh Says:

    La mai multe (milioane – si postari)!

    Evolutia generala a numarului accesarilor pare sa indice un fapt incurajator: o sporire continua a interesului pt blogul tau. (Imbucurator atat pt orgoliul si multumirea dumitale, cat si pt presupusa evolutie pozitiva in folosirea limbii romane de catre tot mai multi utilizatori.)

    Imi pare imbucurator-semnificativa portiunea superioara a clasamentului: se pare ca tot mai multe persoane isi dau seama de necesitatea corectarii scrierii MACAR la „numararea” „i”-urilor…

  3. diacritica Says:

    “Păii… păi… la modu’ ăsta îl întreci pă Zoso!?!”

    Poate, habar n-am. Nu ţin socoteala „unicilor”.

  4. Moty Says:

    La mai multe. Eu îți calc pe urme, mă apropii vertiginos de 4000:-)

  5. v Says:

    din cînd în cînd se mai răsplătesc și lucrurile bine făcute.

  6. crisuadi Says:

    Felicitari ! E interesant cat de multi oameni au nevoie de gramatica! 🙂

  7. Valeriu Florea Says:

    Important este ca efectele acestor cifre statistice să se reflecte în scrierea și vorbirea românilor. Eu personal, de când am descoperit acest blog, fac trimiteri tuturor cunoscuților atunci când este cazul. Mi-am făcut cont de facebook doar să-i direcționez pe blog pe cei doi copii ai mei și pe prietenii acestora atunci când postările lor o „cer”. Este incredibil ce faci pentru Limba Română – mult mai mult decât au făcut toate ministerele de resort din 1989 încoace! Respect!

  8. diacritica Says:

    Ei hai, să nu exagerăm!

  9. VictorCh Says:

    TOTI avem nevoie de gramatica – interesant este numarul celor care recunosc faptul ca nu o stapanesc suficient SI iau masuri de corectare a situatiei.

  10. VictorCh Says:

    Oare CHIAR o fi o exagerare? Hai sa vedem CUM a evoluat in realitate situatia in aceasta perioada, si CE posibilitati stateau la dispozitie (comparativ dumitale si respectiv ministerului) pt a influenta aceasta evolutie – si CE a realizat fiecare…

  11. Valeriu Florea Says:

    Exagerare sau nu, următorul pas este ABSOLUT necesar: transformarea acestui blog în manual tipărit care să nu lipsească din niciun ghiozdan de elev, catedră de cadru didactic, redacţie mass-media sau mapă de politician. Mă înclin cu acelaşi respect!

  12. belgianca Says:

    Felicitari si la mai multe milioane! La al 5-lea dai o petrecere pe blog. 😀

  13. povestitorul Says:

    Bun parcurs.
    Impresionant.

Lasă un răspuns

