Prelevat, prevalat

2012-12-06_prelevat(Ionel Stoica, Evenimentul Zilei)

Dom’ Stoica, inculpatul Cioacă nu s-a prelevat de nimic. Cioacă, cel mult, ar fi putut să-şi preleve o probă de sânge, de păr, de mătreaţă şi de altele pe care nu le mai menţionăm aici, că-s scârboase. Să-şi recolteze, adică, probe de oarece.

Inculpatul Cioacă, probabil, s-a prevalat de dreptul la tăcere. Adică a făcut uz de.

Etichete: , , , ,

8 Răspunsuri to “Prelevat, prevalat”

  1. povestitorul Says:

    genial, si pentru ca-mi place, am facut un pic de reclama

  2. Mihai P. Says:

    Cine’o pus paronimele’n drum, ala n-o întrevăzut apariția „presei quality”….

  3. wish2go Says:

    Quality de tot, ca bine zici…

  4. Fleur Says:

    „Cine-o pus paronimele-n drum” n-a intuit că ziariștii lu’ pește or să le calce-n picioare, prevalându-se de dreptul de a-și bate joc de consumatorii de informație.

  5. Veronica Rusu Says:

    Si cum „consumatorii de informatie” nu se prevaleaza de dreptul la educatie…”presa quality” infloreste nestingherita.

  6. v Says:

    io n-am înțeles. evenimentul zilei e „presă quality”?

  7. Constantin Dumitrică Says:

    Culmea e ca mai jos, in articol, intr-o alta propozitie si acelasi context, termenul e folosit corect. :))

  8. vgeorgicas Says:

    Simpatica chestie. Am ris de m-am stricat. Ca la emisiunea care-mi place nemaipomenit („Cireasa de pe tort” unde personajul principal este Horia Virlan ) cind o negresa isi dadea duhul incercind sa spuna „apa clocotita” si nimerea mereu pe alaturi…
    In mod obisnuit lucrez cu „prelevarea”, de organe de ex…

Comentariile sunt închise.


