Jur!

Uneori îmi pare că nu există ceva mai rău pe lumea asta decât licenţiatul în filosofie-sociologie-politologie&jurnalism, în timpul liber poet aspirant. Îi ceri o informaţie şi în loc de un tabel cu două coloane şi 7 rânduri primeşti o poveste de juma’ de pagină şi peste. 

Să te-mpuşti, zău! Şi doar am făcut şi eu facultatea de litere şi poveşti, adică n-am neapărat aplecare spre exceluri. Da’ să extragi un excel dintr-o poveste e şi mai greu, jur!

2 Răspunsuri to “Jur!”

  1. Dan G Says:

    Eu am avut parte de sefi care nu descoperisera word-ul, dar stiau cica cu excel-ul. sa vezi cum e sa primesti o instiintare despre zilele libere SCRISA in excel 🙂

  2. VictorCh Says:

    Off-topic: Alta „monstra” de traducere TV: „Ambele partile se pregatesc…” (Ce mai „mixtura metisata” – adica (intr-o romaneasca neaosa) javră, cotarlă – intre „ambele parti” si „amandoua partile”…)

Comentariile sunt închise.


